هرچند منچستریونایتد در شش بازی آخر خود در اولدترافورد به آرسنال نباخته بود، اما این نوار با اشتباه بزرگ آنتونیو والنسیا، مدافع منچستر در پاس به عقب خود به دنی ولبک پاره شد تا آرسنال به لطف پیروزی 2 بر یک مقابل شیاطین سرخ، راهی نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس شود.
کد خبر: ۷۷۹۰۹۷

نیمه اول این بازی حساس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. برای آرسنال ناچو مونرئال در دقیقه 26 گلزنی کرد و گل منچستری‌ها هم در دقیقه 29 روی سانتر زیبای دی ماریا با ضربه سر وین رونی به ثمر رسید. اما در نیمه دوم و در دقیقه 61 پاس به عقب اشتباه مدافع میزبان باعث شد دنی ولبک زودتر از دخیا به توپ برسد و با فریب دروازه‌بان منچستر دروازه این تیم را باز کند. در ادامه آنخل دی‌ماریا، گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر هم در دقیقه 77 از بازی اخراج شد تا منچستر نتواند از این شکست خانگی رهایی یابد.

در پایان این بازی لوئیس ‌فن‌خال گفت: بسیار ناراحت‌کننده است. وقتی تیم شما براساس توانمندی‌‌اش نباید بازنده شود، اما نتیجه را راحت به حریف واگذار می‌کند. در واقع ما مغلوب آرسنال نشدیم بلکه به خودمان باختیم. این دقیق‌ترین واژه‌ای است که بعد از این شکست می‌توانم بگویم، همانی است که اظهار کردم. واقعا متاسفم. بازیکنان هم متاسف هستند، چون می‌توانستند جور دیگری باشند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال هم با ابراز خوشحال از صعود به مرحله بعد جام حذفی گفت: بعد از این موفقیت آنچه اهمیت دارد، این‌که روی مسابقات خود در لیگ برتر تمرکز کنیم. شنبه با وستهام بازی داریم و بعد با موناکو در لیگ قهرمانان که بسیار با اهمیت است. باید تلاش کنیم خوب نتیجه‌گیری کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها