مطالعات محققان دانشگاه شانگهای نشان میدهد، مصرف بادام زمینی با کاهش حملات قلبی منجر به مرگ در ارتباط است. بادام زمینی سرشار از مواد مغذی، اسیدهای چرب و فیبر است و میتواند نقش موثری در کاهش حملات قلبی منجر به مرگ داشته باشد. بادام زمینی سرشار از انرژی و پروتئین است و در بین آجیلها تنها خوراکی است که بالاترین مقدار پروتئین را به خود اختصاص داده است. از دیگر مواد تشکیلدهنده بادام زمینی میتوان به آنتیاکسیدانها که حفاظت سلولی و همینطور تقویت سیستم ایمنی را به دنبال دارد، اشاره کرد. پتاسیم موجود در بادام زمینی میتواند در تنظیم فشار خون و ضربان قلب موثر باشد. نتایج این مطالعه حاکی است که مصرف بادام زمینی نهفقط میتواند افزایش سلامت قلب را به دنبال داشته باشد؛ بلکه سبب کاهش مرگ ناشی از حملات قلبی نیز میشود.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد