فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن حکم، فردا روز دیگریست، معجزه باد، کفش‌های میرزا نوروز، دوران دایناسورها، پسربچه‌ای با دوچرخه، جویندگان صندوق گمشده، روز امتحان، گاهی پیش می‌آید، جنایات بزرگ، جری کاتن، یک خانواده، نقب شب، می‌سی‌سی‌پی در آتش، ماجراهای پینوکیو، خواهران ماکایکو، فقط بیست، بری زنبوری، افسانه اد، جان و جک، مار و پله، صابر، بیراهه، جوجه کوچولو و جورج کنجکاو امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۶۸۰

شبکه یک

امشب: حکم، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: فردا روز دیگری است، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم سینمایی «حکم» امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

تام سایزمور، ویلبر فیتزجرالد و الکس وان، در این فیلم بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «فردا روز دیگری است» به کارگردانی محمد‌رضا ذهتابی و تهیه‌کنندگی علی سوادکوهی، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش در می‌آید.کیکاووس یاکیده، سید جلال‌الدین حجازی، بهزاد رحیم‌خوانی، الیزابت امینی و شهرام عبدلی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: معجزه باد، ساعت 9‌/‌ کفش‌های میرزا نوروز، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: دوران دایناسورها، ساعت 9‌/‌ پسر بچه‌ای با دوچرخه، ساعت 17 و 30 دقیقه‌/‌ جویندگان صندوقچه گمشده، ساعت 23 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «معجزه باد» به کارگردانی مایکل سالومون، امروز ساعت 9 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو پخش می‌شود. اتان امبری، سارل بوک و جک تامپسون در فیلم سینمایی «معجزه باد» محصول سال 1993 کانادا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «کفش‌های میرزا نوروز» به کارگردانی محمد متوسلانی و تهیه‌کنندگی رستم فرامرزی، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

انیمیشن «دوران دایناسورها» به کارگردانی یون‌سوک چوی و جان کافکا، فردا ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «پسربچه‌ای با دوچرخه» به کارگردانی ژان پییر داردانه ، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو به نمایش در می‌آید. این شبکه فیلم سینمایی «جویندگان صندوقچه گمشده» به کارگردانی حسین تبریزی را فردا ساعت 23 و 30 دقیقه در نظر گرفته است. سیاوش طهمورث، احمد پورمخبر و فلورا سام در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: روز امتحان، ساعت 10 و 45 دقیقه‌/‌ گاهی پیش می‌آید، ساعت 19

فردا: جنایات بزرگ، 30 دقیقه بامداد‌/‌ جری کاتن، ساعت 10 و 45 دقیقه‌/‌ یک خانواده، ساعت 15 و 50 دقیقه‌/‌ نقب شب، ساعت 19

فیلم سینمایی «روز امتحان» به کارگردانی نادر مقدس، امروز ساعت 10 و 45 دقیقه از شبکه سه باز پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «گاهی پیش می‌آید» به کارگردانی اکبر شهبازی برای امشب ساعت 19 در جدول پخش شبکه سه قرار گرفته است. اردلان شجاع‌کاوه، معصومه کریمی و شیوا بلوریان در فیلم تلویزیونی گاهی پیش می‌آید بازی کرده‌اند.

30 دقیقه بامداد فردا فیلم سینمایی «جنایات بزرگ» به کارگردانی کارل فرانک لین، از شبکه سه پخش می‌شود.مورگان فری‌من و جیمز کاوی ازل در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «جری کاتن» به کارگردانی ساریل بوس نیز فردا ساعت 10 و 45 دقیقه از این شبکه به نمایش در می‌آید.

کریستین ترامیز و کریستین المن در فیلم سینمایی جری کاتن بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «یک خانواده» به کارگردانی مارک جین، فردا ساعت 15 و 50 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. کیم دلونی و پاوول گیلیون بازیگران این فیلم هستند.

شبکه سه فیلم سینمایی «نقب شب» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی را برای فردا ساعت 19 درنظر گرفته است.بیژن امکانیان، ساناز زرین‌مهر و احسان عیوضی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: می‌سی‌سی‌پی در آتش، ساعت 15

فردا: ماجراهای پینوکیو، ساعت 12‌/‌ خواهران ماکایکو، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «می‌سی‌سی‌پی در آتش» به کارگردانی آلن‌پارکر، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.جین هاکمن، ویلم دافو و فرانسس مک‌دورمند در این فیلم بازی می‌کنند.

این شبکه فیلم سینمایی «ماجراهای پینوکیو» به کارگردانی لویجی کومنچینی را برای فردا ساعت 12 در جدول پخش قرار داده است.نینو مانفردی و فرانکو فرانچی در فیلم سینمایی ماجراهای پینوکیو بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «خواهران ماکایکو» به کارگردانی کن ایچیکاوا هم فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما4» به نمایش درمی‌آید.

شبکه پنج

امروز: فقط بیست، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: بری زنبوری، ساعت 9‌/‌ افسانه اد، جان و جک، ساعت 13 و 30 دقیقه‌/‌ مار و پله، ساعت 21

فیلم تلویزیونی «فقط بیست» به کارگردانی مسعود کرامتی و با بازی شهرام قائدی و آرش نوذری، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

انیمیشن «بری زنبوری» به کارگردانی استیو هیکنر و سیمون جی. اسمیت هم، فردا ساعت 9 به مخاطبان این شبکه ارائه می‌شود.

فیلم سینمایی «افسانه اد، جان و جک» به کارگردانی آلدو جیاکومو، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش شبکه پنج گنجانده شده است. فیلم سینمایی «مار و پله» به کارگردانی محسن یوسفی، فردا ساعت 21 از شبکه پنج پخش خواهد شد. دانیال حکیمی، زیبا بروفه، عبدالرضا اکبری، شهرام قائدی و شهره سلطانی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه شما

امشب: صابر، ساعت 23

فردا: بیراهه، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «صابر» به کارگردانی جهانبخش سلطانی و تهیه‌کنندگی مجید عکاف‌زاده، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. جهانبخش سلطانی، توران‌دخت مهین، مهدی باقربیگی، پوران‌دخت مهیمن و محمدعلی میاتدار در فیلم تلویزیونی «صابر» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «بیراهه» به کارگردانی مهدی قاسمی، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما نمایش داده می‌شود.

افسر اسدی، زهرا سعیدی، نسرین نکیسا، شهربانو موسوی، نادر شهسواری و مهدی فقیه در بیراهه به تهیه‌کنندگی سیروس حمیدی، تولید مرکز فارس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «سرداب و پاندول»، «رویای حقیقی»، «سفر به آفریقا» و «عصیان» فردا ساعت 14، 17، 20 و 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها