نمایش رادیویی «نفرین زمین» از مجموعه داستان‌های آگاتا کریستی به کارگردانی ژاله علو از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۷۴۲۸۹

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی رادیو، نمایش «نفرین زمین» را فریده دلیری تنظیم رادیویی کرده و ماجرای عمارتی قدیمی و زیباست که در محله کولی‌آباد به مزایده گذاشته شده است، ولی در میان مردم شایعه است که کولی‌ها آن را نفرین کرده‌اند. در ادامه، زوج جوانی آن عمارت را می‌خرند و اتفاقاتی برای آنها می‌افتد. این نمایش با هنرمندی امیر جوشقانی، هرمز سیرتی، مهین فردنوا، احمد لشینی، نازنین مهیمنی، ماندانا اصلانی و تهیه‌کنندگی زهرا عبداله‌زاده تولید شده است. نمایش نفرین زمین ساعت 15 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

شکاف نسل‌ها در رادیو تهران

برنامه دور یک میز رادیو تهران امروز ساعت 13 و 30 دقیقه با بررسی شکاف نسل‌ها از رادیو تهران پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه اجتماعی و خانواده رادیو تهران است که با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و با بررسی موضوع شکاف نسل‌ها در قالب گفت‌وگو با کارشناسان پخش می‌شود.

مجله روز برای فضای مجازی

رادیو معارف امروز در برنامه مجله روز موضوع تهدیدهای فضای مجازی و سایبر را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در این برنامه کاظم فولادی، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی اندیشکده یقین ضمن ارائه تعریف دقیق از فضای مجازی و سایبر به معرفی و اقدامات پنج سازمان آنگلوساکسون از جمله آژانس امنیت ملی آمریکا پرداخته و تهدیدهای امنیتی، اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی در قالب دکترین اسب تروا را بیان خواهد کرد. برنامه مجله روز ساعت 8 و 40 دقیقه پخش می‌شود.

«زندگی، زمین مسابقه نیست» در رادیو سلامت

برنامه خانه ما شبکه رادیویی سلامت امروز با موضوع زندگی زمین مسابقه نیست پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده از ساعت 13 و 20 دقیقه با حضور دکتر دارینی، روان شناس به بررسی خصوصیت روانی افرادی که زندگی را زمین مسابقه می‌بینند و همیشه در حال رقابت هستند، می‌پردازد.

برنامه افق روشن کاری از گروه سلامت اجتماعی، از ساعت 9 و 5 دقیقه با حضور فرزاد هوشیار پارسیان، مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و شهلا میرگلو بیات، نایب‌رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به موضوع شهر بدون تکدی اختصاص دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها