جام جم ورزشی: باشگاه روستوف در آستانه به خدمت گرفتن مهاجم ملی‌پوش تیم ملی ایران به صورت قرضی است.
کد خبر: ۷۶۹۸۱۲
آزمون در آستانه پیوستن به تیم قعرنشین روسیه

سردار آزمون، مهاجم جوان ایرانی که در تیم روبین کازان توپ می‌زند در این فصل طی سیزده بازی برای این تیم یک گل در لیگ روسیه به ثمر رسانده است. او البته در بیشتر بازی‌های این فصل به عنوان بازیکن جانشین به زمین مسابقه آمد.

باشگاه روستوف که هدایت آن را قربان بردیاف ترکمنستانی بر عهده دارد، خواهان جذب سردار آزمون شده است و بنا به نوشته پایگاه "اسپورت میل" روسیه مذاکرات خوبی بین روستوف و روبین کازان صورت گرفته است و قرار است سردار آزمون به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل در تیم روستوف توپ بزند.

او در فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب روبین کازان بود که توانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و گل‌های مهمی را به ثمر برساند.

روستوف تیم قعر نشین لیگ روسیه است. این تیم در رده شانزدهم قرار دارد و این فصل هم نتایج خوبی را کسب نکرده است. آنها امیدوار هستند با جذب سردار آزمون بتوانند خودشان را از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهند.

قربان بردیاف، سرمربی روستوف نیز درباره جذب سردار آزمون گفت: ما پیشنهاد خودمان را به روبین کازان ارائه دادیم و منتظر تصمیم آنها هستیم. من علاقه زیادی به بازی سردار آزمون دارم و به دقت بازی او را زیر نظر داشته‌ام. مطمئنم که آزمون می‌تواند تیم ما را قدرتمندتر کند و باعث شود تا ما در لیگ روسیه بمانیم.

آلکساندر شیکونوف ، نایب رییس باشگاه روستوف نیز عنوان کرد: پیوستن سردار آزمون به روستوف تا حد زیادی قطعی شده است و این بازیکن به صورت قرضی راهی روستوف خواهد شد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها