طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۶۹۷۸۴
خاکسمان اختراع دانشمندان ایرانی

کیهان : انگل

گفت: روزنامه لبنانی «الاخبار» با اشاره به تحولات انقلابی در «یمن» و پیروزی «الحوثی‌ها» در این کشور نوشته است؛ این تحولات بعد از عراق و سوریه و لبنان به کابوس آمریکا تبدیل شده است.
گفتم: تا کور شود هر آنکه نتواند دید!
گفت: این روزنامه نوشته است آمریکا و اسرائیل از تحولات یمن با عنوان شمارش معکوس برای سقوط پادشاهی آل‌سعود و آل‌خلیفه و حکومت اردن یاد می‌کنند.
گفتم: چه بهتر از این؟!
گفت: یک مقام آمریکایی گفته است؛ حمایت از آل‌سعود و آل‌خلیفه و پادشاهی اردن با وجود آمریکا عجین شده است.
گفتم: یارو به دکتر می‌گفت؛ مهر و محبت فلانی در خون من جای گرفته و در تمام رگ‌های من جاری است. دکتر بعد از آزمایش خون او گفت؛ متأسفانه شما انگل دارید!

شرق : خاکسمان اختراع دانشمندان ایرانی

ما مردم ایران قدر چیزهایی را که داریم نمی‌دانیم و دایم غر می‌زنیم. مثلا اگر الان می‌شنیدیم ژاپن برای جبران کمبود زمین توانسته‌ روی پشت‌بام برج‌ها جالیز یا گندمزار راه بیندازد، می‌گفتیم وای خوش به‌حال ژاپنی‌ها چه مسوولان باهوش و باحالی دارند. در حالی که الان ما توانسته‌‌ایم آسمان را خاک کنیم. به‌خصوص خوزستان و ایلام و اینا را. بله. الان دانشمندان موفق شده‌اند آسمان را خاک کنند. که به این اختراع خاکسمان می‌گویند.

پیش‌بینی می‌شود دانشمندان جوان اگر بتوانند یک شخم حسابی هم بزنند، تا پایان امسال در خاکسمان ایران امکان کاشت چغندر و کدو فراهم شود. این ایده اولین‌بار توسط دکتر مهندس محمود احمدی‌نژاد مطرح و آغاز شد که هم‌اینک نیز ناچارا در حال پیگیری است. تعدادی گفتند ببینید چه خاکی بر سروروی ما پاشیده. که یکی از مسوولان پاسخ داد: مگر نمی‌گویید شماها خاکی هستید؟ این هم خاک. در همین رابطه برخی شهروندان از خوشی نفسشان بالا نیامد و مشکل تنفسی گرفتند.
که یکی از مسوولان گفت نگران نباشید، در مرحله بعدی آسمان را آسفالت خواهیم کرد.
این خبر باعث شد آمبولانسچی که نمی‌دانست با توجه به خاکی که به سرش نشسته، چه خاکی به‌سر کند، به‌جای اینکه در افق گم شود، در غبارها گم شد و سرفه‌کنان پشت حصارها گم شد. فاتحه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها