روزنامه خندان

پیژامه‌ات را عوض کن

طنز در روزنامه های کشور کم پیدا می شود و این یعنی روزنامه ها کم لبخند می‌زنند و آنها که روزنامه می‌خوانند هم به تبعیت از رسانه محبوب شان کمتر می خندند. حکمت ستون روزنامه خندان، در این است که طنز همه روزنامه های کشور را جمع کنیم و در جام جم آنلاین برسانیم به دست تان تا هر صبح، دستکم در اینترنت گردی روزانه، لبخندی روی لب تان بنشیند.
کد خبر: ۷۶۷۹۴۰
غیر از راهزنانه، چه روش هایی برای اختلاس وجود دارد ؟

سیاست روز : غیر از راهزنانه چه روش هایی برای اختلاس وجود دارد ؟

مدیر بحران خوزستان: درباره وقوع پدیده گرد و غبار هشدار می‌دهیم.
به نظر شما با این "هشدار" شدیداللحن کدام یک از اتفاقات زیر می‌افتد؟
الف) گرد و غبار وحشت می‌کند و از ترس هیبت ایشان به استان وارد نمی‌شود.
ب) گرد و غبار بلافاصله پس از ورود به استان توسط ایشان دستگیر شده و در اختیار برادران نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.
ج) گرد و غبار به اتهام حمایت از سران فتنه و جریان انحرافی به مجازات سنگین محکوم خواهند شد.
د) هر سه گزینه فوق صحیح است.

اظهارنظر زیر یاد‌آور کدام یک از گزینه‌های زیر است؟
مدارس سپرده شده به بخش خصوصی تا به امروز پولی از خانواده‌ها دریافت نکرده‌اند و از این پس هم دریافت نخواهند کرد.
الف) من رویایی دارم که غیر‌ممکن نیست.
ب) خواب دیدی "خیر" است.
ج) تو میگی بدون من دنیا برات زندون تنگه / من می‌گم بگو عزیزم تو دروغاتم قشنگه
د) بخند تا دنیا به رویت بخندد.

نماینده قائنات: عده‌ای راهزنانه مبادرت به اختلاس میلیاردها تومان از خزانه ملت می‌کنند.
به نظر شما غیر از "راهزنانه" چه روش‌هایی برای اختلاس وجود دارد؟
الف) عاشقانه
ب) عارفانه
ج) لوطیانه
د) قلدرمابآنه

شرق : بادشناسی

بمیرم برای محمود احمدی‌نژاد که هشت‌سال همه بادهای سیاسی موافقش بودند، جز بادهای طبیعی. همه فکر می‌کردند دلیل آلودگی هوا و آلودگی آب هم احمدی‌نژاد است چون اقتصاد آلوده شده بود. درحالی‌که طفلک همه توانش را گذاشته بود روی شخم‌زدن اقتصاد و روابط بین‌الملل و اگر هم می‌خواست هوا را آلوده کند دیگر توانش را نداشت. اما الان چی؟ هفته‌ای دوبار باد می‌آید و تهران تمیز می‌شود و دولت هوا بَرَش می‌دارد که کارش درست است و مردم هم هوایی می‌شوند می‌روند شمال و یادشان می‌رود ته جیبشان خالی است.

واقعا بمیرم برای احمدی‌نژاد و بی‌کسی‌اش. او اگر بادی را که توی سازمان‌ملل می‌کاشت و بعد ما توفان درو می‌کردیم را توی آسمان می‌کاشت الان همه هوایش را داشتند. چون عقل ما به چشممان است و اگر ببینیم هوا خوب است فکر می‌کنیم هوا دیگر پس نیست. مثل الان. مثلا همین هفته پیش دولت ترتیبی داد ابرها بارور شوند و باران بزایند. مردم هم گفتند به‌به دولت ترتیب همه کارها را می‌دهد. در حالی که در دوره احمدی‌نژاد ترتیبی اتخاذ می‌کردند که کی‌کی پولدار بشود اما چون ترتیبی نمی‌دادند که باد بیاید و هوا خوب بشود، مردم می‌گفتند احمدی‌نژاد ترتیب ما را به‌هم زده است و ترتیب زندگی‌مان ریخته به‌هم.

این بود بادشناسی آمبولانسی. البته دیده شده هر باد سیاسی‌ای که بیاید برای ما فرقی ندارد، چون یا بادهای سیاسی کلاهمان را می‌برد یا باد سیاستمداران یک کلاه دیگر می‌آورد می‌گذارد سرمان. و به جان عالمی به‌هرحال سر ما بی‌کلاه می‌ماند شما هم کلاهتان را دودستی بچسبید چون به گزارش اداره هواشناسی باد پربادی در راه است.

کیهان : ناهار!(گفت و شنود)

گفت: «بهرام-الف» یکی از فراریان پناهنده به آمریکا در وبلاگ خود نوشته است؛ ما گروههای اپوزیسیون معلوم نیست کی می‌خواهیم از اختلافات دست برداریم و در یک جبهه واحد علیه رژیم فعالیت کنیم؟!
گفتم: وقتی به قول هفته‌نامه ویکلی استاندارد، آمریکا نتوانسته علیه ایران هیچ غلطی بکند از یک مشت اجق وجق فراری چه کاری ساخته است؟!
گفت: نوشته بعضی از ما به اندازه‌ای از هم فاصله گرفته‌ایم که از کنار سخت‌ترین و ناگوارترین اتفاقات برای یکدیگر هم به آسانی عبور می‌کنیم.
گفتم: یارو به رفیقش که با هم زندگی می‌کردند گفت برو برای ناهار سیب‌زمینی بخر و رفیقش هنگام عبور از خیابان زیر ماشین رفت و مُرد. وقتی به یارو خبر دادند و پرسیدند حالا چه خواهی کرد؟ گفت؛ چه دارم بکنم؟! مجبورم برای ناهار ماکارونی بپزم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها