دایی: با سکوتم به پرسپولیس کمک می‌کنم

علی دایی تاکید کرد که برخلاف برخی پیشکسوتان پرسپولیس که از هر فرصتی برای زدن او استفاده می‌کردند، در این مقطع هیچ اظهارنظری علیه حمید درخشان، منتقد شماره یک گذشته خود نخواهد داشت و گذر زمان همه چیز را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۷۶۹۷۳۶

علی دایی که برای یک بازی خیریه و کمک به کودکان سرطانی به کرمانشاه سفر کرده بود، در حاشیه این بازی با اشاره به دعوتش به جام اسطوره‌ها در مسکو، گفت: آنجا من نماینده ایران هستم. حضورم به عنوان یک فرد حقیقی به نام علی دایی نیست، امیدوارم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

دایی با تاکید بر این‌که در این اوضاع دوست ندارد درباره پرسپولیس حرف بزند، در مورد این موضوع که چرا به تلافی صحبت‌های انتقادی ابتدای فصل حمید درخشان از سرمربی کنونی پرسپولیس انتقاد نمی‌کند، گفت: اگر کسی آن موقع حرفی زده نظرش را گفته و مردم هم بهترین قاضی هستند. من که دور از گود هستم و دوست ندارم با مصاحبه برای تیمی که از ته‌دل آن را دوست دارم، حاشیه بسازم. الان مصاحبه کنم چه اتفاقی می‌افتد؟ چه چیز تغییر می‌کند؟ پس بهترین راه سکوت است تا به مشکلات این تیم دامن نزنم.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر این‌که موفقیت یک مربی را در ثبات شغلی او می‌بیند، افزود: به ذوب آهن نگاه کنید. به یحیی اعتماد کردند و مزد آن را هم گرفتند. ایراد بزرگ ما این است که همیشه می‌دانیم چه چیزی را نمی‌خواهیم، اما نمی‌دانیم چه چیزی را می‌خواهیم. به همین دلیل همواره در آزمون و خطا هستیم. رفت و آمد مربی باید براساس یک مطالعه و بررسی کامل باشد و من با عزل و نصب‌های بی‌برنامه و بی‌هدف مخالفم. اگر برنامه‌محور باشیم نه کسی بی‌دلیل سرمربی می‌شود نه کسی بی‌دلیل عزل می‌شود. در این شرایط پرسپولیس به آرامش نیاز دارد و من از هواداران عزیز می‌خواهم به دور از حاشیه تیم‌شان را حمایت کنند. آدم‌ها مهم نیستند، اما ناکامی پرسپولیس در تاریخ می‌ماند. با وجود این معتقدم اگر سکوت علی دایی به این موفقیت کمک می‌کند اجازه بدهید نظری نداشته باشم.

ولی بیشتر پیشکسوتان نظرشان را می‌گویند، دایی در این باره تصریح کرد: هر کسی روشی دارد. آنها هم دلسوز تیم هستند و حتما می‌دانند با نظراتشان می‌توانند به تیم کمک کنند. من کمک را در سکوتم می‌بینم. نمی‌توانم مثل کسانی باشم که برای تخریب من و تیمم در برنامه‌های طنز شبکه نسیم و برنامه آشپزی هم می‌رفتند، مصاحبه می‌کردند. گذر زمان قاضی خوبی است و همه چیز را برملا می‌کند.

دایی درباره گمانه‌زنی‌هایی درخصوص احتمال رفتنش به تراکتورسازی، گفت: قرار نیست به تراکتورسازی بروم. برای تیم خوب تراکتور و هواداران پرشور آن آرزوی موفقیت دارم و به رسول خطیبی هم خسته نباشید می‌گویم. فوتبال از این رفت و آمدها زیاد دارد و برادرانه به او می‌گویم همیشه گذشته را فراموش کند. راه آینده هنوز باز است و او می‌تواند به جایگاه خوبی در مربیگری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها