خاطرات یک ساواکی فیلم شد

فیلم تلویزیونی «دو سه چیزی که از تشویش می‌دانم» ساخته محمد درمنش در روز 22 بهمن از شبکه سه پخش می‌شود. این تله‌فیلم در مرکز سیمافیلم تولید شده است.
کد خبر: ۷۶۷۳۶۲

به گزارش روابط عمومی سیمافیلم، قصه این فیلم که امیر بوالی فیلمنامه آن را نوشته درباره ناصر، ساواکی سابق است که تمام این سال‌ها را به صورت مخفیانه زندگی کرده است. او بسته‌های مشکوکی دریافت می‌کند، بسته‌هایی که حاوی تسبیح و عکس خود او در روزگار جوانی است وی پس‌از کش و قوس‌های فراوان سعی دارد فرستنده بسته‌ها را پیدا کند و در هر بار جستجو خاطرات گذشته و جنایاتی که انجام داده، یادش می‌آید. تا این‌که فرستنده بسته‌ها با او قرار می‌گذارد و شرط می‌کند اگر واقعیت زندگی‌اش را به همسر و پسر خوانده‌اش بگوید خود را نشان می‌دهد ناصر این کار را انجام می‌دهد، اما... محمد کاسبی، جعفر دهقان، امیرحسین مدرس، رزیتا غفاری، علیرضا جلالی‌تبار، رضا توکلی، میرطاهر مظلومی، اصغر نقی‌زاده، علیرضا اولیا و کاظم افرندنیا بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: مدیر تصویربرداری هومن سلماسی، مدیر تولید محمد عفراوی، صدابردار محمد مرتضایی، طراح صحنه و لباس فرهاد عزیزی‌فر، طراح چهره‌پردازی هادی قالیخانی، تدوین مهدی مهرنیا، صداگذاری احسان افشاریان، موسیقی محمدمهدی گورنگی، مدیر تدارکات سعید اژدری و عکاس نیما خورشیدی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها