این ربات ۳۰ سانتی که وزنی نزدیک به ۹ کیلوگرم دارد با سیستم عامل آندروید ۵ عمل می‌کند و توسط برنامه مربوطه که روی تلفن همراه شما نصب می شود، برخی‌ دستورت را دریافت می‌کند. هوشمندی این ربات تا حدی است که احساساتی‌ مثل خنده، شادی، گریه و ناراحتی‌ را درک می‌کند و یا حتی قادر به شناسایی افراد است و با آنها صحبت می‌کند.
کد خبر: ۷۶۵۰۶۷
بهترین همراه شما در انجام امور خانه

جام جم کلیک: اگر کمی‌ دقت کرده باشید، در برخی‌ فیلم هایی که راجع به زندگی آینده انسان ساخته می شود، ربات‌ها کارهای روزمره شما را انجام می‌دهند و شما به فردی فاقد اختیار تبدیل می شوید. در حقیقت شاید چند قدمی‌ بیشتر به تحقق‌ این واقعیت نمانده باشد. اخیراً با انتشار خبری، ساخت یک ربات گزارش شده است که دارای هوش مصنوعی است و خلق و خو و هوشی نزدیک به انسان دارد.

این ربات ۱.۳۰ سانتی که وزنی نزدیک به ۹ کیلوگرم دارد با سیستم عامل آندروید ۵ عمل می‌کند و توسط برنامه مربوطه که بر روی تلفن همراه شما نصب می شود، برخی‌ دستورت را دریافت می‌کند. هوشمندی این ربات تا حدی است که احساساتی‌ مثل خنده، شادی، گریه و ناراحتی‌ را درک می‌کند و یا حتی قادر به شناسایی افراد است و با آنها صحبت می‌کند.

البته تمامی این‌ها تنها جز کوچکی از قابلیت های این ربات هوشمند است و قابلیت های دیگری مثل آموزش دروس مختلف به انسان، همفکری در انجام امور و غیره باید به آن اضافه گردد.

به گفته شبکه Cool Guy Stuff، این ربات بهترین دستیار شما در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. لازم به ذکر است پروسه ساخت این ربات در حال تکمیل است و تا چند ماه آینده از آن رونمایی می شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها