اعضای باند قاچاق انسان که 81 تبعه پاکستانی و بنگلادشی را برای تکدی گری به تهران منتقل کرده بودند ، در منزل مجردی خود در جنوب تهران به دام افتادند.
کد خبر: ۷۶۳۲۸

از 2 هفته پیش ، ساکنان محله امامزاده یحیی در تماس با کلانتری 113 بازار ، از رفت و آمد مشکوک تعداد زیادی اتباع پاکستانی و بنگلادشی به خانه ای در این منطقه خبر دادند که باعث مشکلات زیادی برای مردم منطقه شده بود. با افزایش گزارش های مردمی در این خصوص ، کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده نامحسوسی را آغاز کردند و با زیر نظر گرفتن این خانه ، در بررسی های پلیسی متوجه شدند اعضای یک باند قاچاق انسان از مدتی پیش تعداد زیادی اتباع بنگلادشی و پاکستانی را توسط رابطان ایرانی خود از مرز زاهدان به طور غیرقانونی وارد کشور کرده و سپس آنها را از مسیرهای فرعی به این خانه منتقل می کنند و پس از مدتی کوتاه ، نیمه شبها در گروههای کوچک چند نفری آنها را توسط خودرو به مناطق دیگر منتقل می کنند . ماموران کلانتری بازار پس از کسب این اطلاعات ، با دریافت مجوز قضایی بعدازظهر چهارشنبه این خانه را به محاصره درآوردند و هنگامی که اعضای باند قصد انتقال 13 تبعه غیرقانونی به مخفیگاه دیگری را داشتند ، اقدام به دستگیری آنها و یک رابط ایرانی کردند که با مقاومت آنها روبه رو شدند، اما با حضور ماموران پلیس 110 و 2 اکیپ ماموران انتظامی ، سرانجام اعضای باند دستگیر و ماموران وارد خانه شدند.

81 مهاجر برای تکدی گری

با ورود ماموران مشخص شد 81 تبعه پاکستانی و بنگلادشی 20 تا 25 ساله ، از یک هفته پیش به طرز عجیبی در گروههای کوچک در زیرزمین ، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی این خانه مستقر شده اند.بازجویی های صورت گرفته از این مهاجران غیرقانونی مشخص کرد ، آنها از طریق چند رابط ایرانی از مرز زاهدان به تهران منتقل شده اند و قرار بوده در ازای دریافت حقوق ناچیزی ، در سطح تهران و دیگر شهرستان های اطراف تکدی گری کنند. تحقیقات پلیس برای تکمیل این پرونده با ارجاع آن به اداره آگاهی تهران ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها