جام جم ورزشی: مسئولان تیم ملی فوتبال ایران به طور جدی پیگیر حضور مشکوک یک بازیکن عراق در دیدار این تیم برابر تیم ملی فوتبال ایران هستند. ظاهرا مدارکی وجود دارد که می‌گوید "علا عبدالزهرا" دوپینگی بوده و نمی‌توانسته برای عراق بازی کند.
کد خبر: ۷۶۲۷۰۶
شکایت اضطراری ایران به AFC و احتمال تغییر نتیجه‌ بازی با عراق!

مهدی محمد نبی و هوشنگ مقدس روز شنبه به سیدنی سفر کردند تا موضوع شکایت ایران به AFC درباره یکی از بازیکنان تیم عراق به نام "علا عبدالزهرا" را پیگیری کنند.

مسئولان تیم ملی ایران در حال جمع‌آوری اسناد و مدارکی دال بر تخلف عراقی‌ها و البته لزوم توجه جدی AFC به این مساله هستند.

علا عبدالزهرا به گفته برخی از مسئولان تیم ملی ایران به علت دوپینگ محروم بوده است و نمی توانسته در این مسابقات حاضر شود. کارلوس کی‌روش نیز درحال پیگیری این موضوع است.

در صورتی که تخلف بازیکن تیم ملی عراق ثابت شود، ممکن است AFC رای به تغییر نتیجه‌ بازی تیم ملی ایران و عراق با نتیجه‌ی سه بر صفر بدهد.

تیم ملی فوتبال ایران با وجود شکست از تیم ملی عراق حذف از جام ملت‌های آسیا دو روز دیگر استرالیا را ترک می‌کند.

پیش از این، دکتر طباطبایی قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران نیز با اشاره نمونه گیری از علا عبدالزهرا بازیکن تیم ملی عراق در زمانی که در عضویت باشگاه تراکتور سازی تبریز بوده است، تایید کرده بود که کمیته ایران نادو از او تست گرفته و به آزمایشگاه کلن فرستاده و زمانی که نتیجه‌ی مثبت آزمایش این بازیکن عراقی به ایران فرستاده شده او به تیم پلیس عراق رفته و پس از آن نیز برای تیم ملی عراق بازی کرده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها