صدیقه اعتمادسعید در حکمی از سوی معاون صدا، به سمت مدیر جدید رادیو سلامت منصوب شد.
کد خبر: ۷۶۲۲۱۹

اعتمادسعید پیش از این قائم‌مقام شورای سیاستگذاری سلامت بود که با حکم نسرین آبروانی، معاون صدا به عنوان مدیر جدید رادیو سلامت معرفی شد. وی متخصص بیماری‌های اطفال است و به مدت سه سال مدیریت طرح و برنامه رادیو سلامت را هم بر عهده داشت.

جشنواره تئاتر فجر روی موج رادیو

برنامه‌های «پرانتز باز» و «دیالوگ» سی‌و‌سومین جشنواره تئاتر فجر را پوشش می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این برنامه‌ها در طول برگزاری سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با حضور در محل اصلی جشنواره در تئاترشهر، به‌پوشش ویژه خبری جشنواره امسال می‌پردازند. برنامه پرانتز باز به تهیه‌کنندگی مارال دوستی ساعت 19 و دیالوگ به تهیه‌کنندگی ایوب آقاخانی ساعت 21 از رادیو نمایش پخش‌می‌شوند.

سایبان آرامش برای سالمندان

رادیوسلامت امروز در برنامه سایبان آرامش به موضوع خانه سالمندان، خانه رشد و بالندگی می‌پردازد. این برنامه ساعت 13 و 20 دقیقه با حضور ایمانی، روان‌شناس به تحلیل روانشناختی بر باورهای جامعه درباره خانه سالمندان می‌پردازد. برنامه کوچه سلامت پلاک 102 به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمدمطلب، از ساعت10و30دقیقه فردا باحضورحسنی، استاد دانشگاه به این پرسش که شما چقدر حقوق دیگران را رعایت می‌کنید؟ پاسخ می‌دهد. برنامه بفرمایید سیب به تهیه‌کنندگی فریدون ارکانی و گویندگی فیروزه آدابی از ساعت 16و30دقیقه نقش تفریح بر سلامت را بررسی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها