تلنگری به خود و دیگران

وای بر کم فروش وای بر فحاش

روحانی: توهین به دیگران، آزادی نیست

رئیس جمهور با اشاره به حوادث اخیر پاریس گفت: جمهوری اسلامی ایران هم ترور، خشونت و افراطی گری به بهانه دفاع از دین را و هم توهین، فحاشی و تحریک احساسات پیروان ادیان به نام دفاع از آزادی را محکوم می کند.
کد خبر: ۷۶۱۸۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اهمیت حوادث اخیر گفت: این که عده ای بخواهند به نام دفاع از دین، خودسری کنند، بکشند و ترور کنند، شایسته نیست و این حرکت ها نه در شأن مسلمانان و نه در شأن اسلام است و نه با معیارهای دین مبین اسلام سازگار می باشد.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که کار زشت دیگری که انجام شد، توهین به اعتقادات یک و نیم میلیارد انسان بود، گفت: ظاهر این حرف ها به نام و در حمایت از آزادی بود، اما در باطن تحریک احساسات مسلمانان را به دنبال داشت.روحانی با ابراز تأسف از وقوع این توهین ها در کشوری که مدعی آزادی است، گفت: فاجعه بار است که در دنیای امروز توهین، فحاشی و تحریک احساسات دیگران را آزادی بنامیم.

روحانی تأکید کرد: توهین و تحریک احساسات دیگران به نام آزادی افراط را شعله ور می کند همچون باروت که انفجاری بزرگ را مهیا می کند و نشان از آن دارد که دست هایی پشت پرده است تا نگذارند بین دنیای اسلام و دنیای دیگر ارتباط برقرار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها