حاشیه خبر

من عاشق محمد (ص) هستم

شعاری که این روزها به سرعت در میان مسلمانان جهان در حال گـسترش است، این شعار زیباست؛ «من عاشق محمد (ص) هستم»
کد خبر: ۷۶۰۶۴۹
من عاشق محمد (ص) هستم

ماجرای شارلی ابدو همچنان ادامه دارد. این نشریه در تازه ‌ترین شماره خود اقدام به کشیدن کاریکاتور توهین‌آمیزی از پیامبر اسلام کــرده است تا این بار موج گسترده‌تری از اعتراض‌ها را برانگیزد. در این میان اقدام سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران هم در نوع خود قابل تقدیر است؛ این‌که کمپینی با عنوان «من عاشق محمد (ص) هستم» راه‌اندازی کرده‌اند تا حمایت گسترده مردم کشورمان را در تقبیح این رفتار توهین‌آمیز شاهد باشیم. حمایتی همه‌جانبه در جای جای ایران اسلامی.

«ممکت ما مملکت رسول الله است». این را غلامحسین پیروانی، نفر اول یکی از صفوف پرشمار کمپین «من عاشق محمد (ص) هستم» به جام‌جم می‌گوید. این مداح اهل بیت درباره انگیزه‌های مردم چنین گفت: امیر المومنین، حضرت علی (ع) فرمود اگر ظلمی به شما واقع می‌شود باید فریاد بکشید و این صدای بلند فریاد ما و همه مسلمانان جهان است تا کسی به خودش اجازه انجام چنین هتک‌حرمت‌هایی را ندهد. این وظیفه همه ماست که متحد و هم قسم با یکدیگر، مقابل آنهایی که نسبت به دین اسلام بغض و کینه دارند، از مقام و منزلت نبی اکرم (ص) دفاع کنیم.

از نکات جالب در راه‌اندازی و حمایت از کمپین «من عاشق محمد (ص) هستم» می‌توان به بازتاب گسترده این کمپین از سوی سایت‌های خبری در کشور اشاره کرد. حمایتی که باعث شده شبکه‌های مجازی به شکل گسترده‌ای به آن بپردازند. تا دیروز بیش از 5000 توییت در این کمپین نوشته شده بود که هر لحظه هم در حال افزایش است. همچنین جمع کثیری از هنرمندان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی و هنری با گذاشتن عکس‌های مختلف از این کمپین حمایت کرده‌اند.

رضا پورعالی‌ /‌ گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها