رئیس ستاد محیط زیست و اقتصاد پایدار شهرداری تهران با اشاره به بخشنامه شهردار تهران درباره هفته هوای پاک عنوان کرد: بر اساس این بخشنامه، تمامی مدیران و کارشناسان شهرداری دوشنبه بیست و نهم دی بدون استفاده از خودروهای شخصی در روز هوای پاک به محل کار خود بیایند، همچنین فروش طرح ترافیک روزانه در هفته هوای پاک از بیست و نهم دی تا پنجم بهمن ماه ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۷۶۰۶۰۸

به گزارش ایسنا، محمدعلی شاعری در نشست خبری هفته هوای پاک عنوان کرد: معاینه فنی خودروهای در خدمت شهرداری تهران در همه سازمان‌ها و بخش‌های زیرمجموعه شهرداری تهران از جمله تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها، خودروهای آتش‌نشانی، خودروهای اداری و گشت‌های بخش‌های مختلف شهرداری تهران در تمام مراکز معاینه فنی باید انجام شود. علاوه بر آن تدابیر لازم برای منع کامل تردد خودروهای دودزا در محدوده طرح ترافیک و سطح شهر تهران باید به طور کامل ممنوع باشد. وی با بیان این‌که کیفیت هوای تهران امسال در مقایسه با سال گذشته 11 درصد بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا پایان سال میزان روزهای سالم به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته باشد.

رئیس ستاد محیط زیست و اقتصاد پایدار شهرداری تهران با اشاره به کاهش روزهای آلوده تهران بیان کرد: قطع ورود ریزگردها از کشور عراق، بهبود کیفیت سوخت و افزایش پایداری هوا، برخورد با خودروهای متخلف که از سوی نیروی انتظامی و شهرداری در محدوده طرح ترافیک انجام شده است، همچنین بهبود رفتارهای شهروندی و برخورد با صنایع آلاینده همگی از عواملی بودند که باعث افزایش تعداد روزهای سالم و پاک در سال جاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها