به گزارش جام جم کلیک: دیروز الجی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2015 چنان غرق در معرفی محصولات جدید و ویژگیهای آن بود که حتی نتوانست به لوگوی خود بپردازد، زیرا این کمپانی لوگوی خود را تاحدودی تغییر داده و بهروز کرده است.
این تغییر لوگو چندان هم مشهود نیست اما خوب یک کمپانی دست به تغییراتی در لوگوی خود زده است برخی نیز علاقهمند به کشف این تغییرات هستند.
لوگوی اصلی که در داخل دایره قرمز قرار دارد تغییر نکرده اما متن LG در کنار لوگو دچار تغییراتی شده است. واژه L کمی کشیدهتر شده است اما واژه G مدرنتر شده و زایده پایین حذف گشته و بخش بالایی نیز تغییراتی نموده است.
این تغییر لوگو در اغلب بخشهای این کمپانی اعمال شده و حتی برگههایی هم که در دست خبرنگاران و کنفرانس دهندگان بود لوگوی جدید را بر روی خود داشتند. لوگوی جدید در سایت نیز تغییر کرده است.
تصویر زیر لوگوی جدید را نشان میدهد
تصویر زیر لوگوی قدیمی را نشان میدهد
با مقایسه این دو تصویر میتوان فهمید که چه بخشهایی از لوگو دچار تغییرات شدهاند. اما این که چرا الجی این بهروز رسانی در لوگوی خود را تاکنون اعلام نکرده و حتی در کنفرانس خود نیز به آن نپرداخت، جای سوال دارد.
منبع: آیتی رسان
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با امین شفیعی، دبیر جشنواره «امضای کری تضمین است» بررسی شد
محمد نصرتی در گفتوگو با جامجم مطرح کرد؛
خبر مهم تر نبود؟