فرضیه نسبت طلایی در طراحی، دروغی بیش نیست

دروغی به وسعت سال‌ها

دیروز ال‌جی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2015 چنان غرق در معرفی محصولات جدید و ویژگی‌های آن بود که حتی نتوانست به لوگوی خود بپردازد، زیرا این کمپانی لوگوی خود را تاحدودی تغییر داده و به‌روز کرده است.
کد خبر: ۷۵۷۰۱۰
ال‌جی بی سر و صدا لوگوی خود را تغییر داده

به گزارش جام جم کلیک: دیروز ال‌جی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2015 چنان غرق در معرفی محصولات جدید و ویژگی‌های آن بود که حتی نتوانست به لوگوی خود بپردازد، زیرا این کمپانی لوگوی خود را تاحدودی تغییر داده و به‌روز کرده است.

این تغییر لوگو چندان هم مشهود نیست اما خوب یک کمپانی دست به تغییراتی در لوگوی خود زده است برخی نیز علاقه‌مند به کشف این تغییرات هستند.

لوگوی اصلی که در داخل دایره قرمز قرار دارد تغییر نکرده اما متن LG در کنار لوگو دچار تغییراتی شده است. واژه L کمی کشیده‌تر شده است اما واژه G مدرن‌تر شده و زایده پایین حذف گشته و بخش بالایی نیز تغییراتی نموده است.

این تغییر لوگو در اغلب بخش‌های این کمپانی اعمال شده و حتی برگه‌هایی هم که در دست خبرنگاران و کنفرانس دهند‌گان بود لوگوی جدید را بر روی خود داشتند. لوگوی جدید در سایت نیز تغییر کرده است.

تصویر زیر لوگوی جدید را نشان می‌دهد

تصویر زیر لوگوی قدیمی را نشان می‌دهد

با مقایسه این دو تصویر می‌توان فهمید که چه بخش‌هایی از لوگو دچار تغییرات شده‌اند. اما این که چرا ال‌جی این به‌روز رسانی در لوگوی خود را تاکنون اعلام نکرده و حتی در کنفرانس خود نیز به آن نپرداخت، جای سوال دارد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
به ما چه
خبر مهم تر نبود؟
زهرا
United Kingdom
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
۰
۰
من یه ماهه گوشی g2 رو خریدم. لوگوش به فرم جدیده. پس خیلی هم خبرش جدید نیست.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
۰
۰
این یك لوگوتایپ نیست بلكه یك مونوتایپ محسوب میشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها