فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش 3 ماهه نیروی انتظامی یک گروهک تروریستی که از سال 88 اقدام به اعمال مجرمانه کرده بود، منهدم و 12 سرکرده این باند دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۵۶۵۲۹
جزئیات انهدام باند تروریستی در سیستان و بلوچستان

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر انهدام گروهک تروریستی،‌ گفت: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان از 3 ماه گذشته فعالیت‌های اطلاعاتی خود را جهت شناسایی و دستگیری سرکرده‌های یک گروهک تروریستی در مناطق مختلف استان آغاز کردند.

وی درباره این باند تروریستی گفت: این گروهک از سال 88 تاکنون موجب بسیاری از ناامنی‌ها در سطح شهر‌های مختلف استان سیستان و بلوچستان شده بود و ده‌ها عملیات تروریستی نیز توسط این باند مخوف بر عیله نیروی انتظامی، مردم بی‌گناه، معلمان و کارمندان دولتی صورت گرفته است.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پلیس در یک عملیات ضربتی که دو شب گذشته به وقوع پیوست موفق شد تا 12 سرکرده اصلی این باند را دستگیر کند.

به گفته سردار رحیمی، پس از انتقال جنایتکاران به مقر پلیس، این افراد به ده‌ها مورد اعمال تروریستی نظیر به شهادت رساندن «معلم نوروزی» در شهرستان سرباز، قتل دو کارمند ثبت احوال، ترور 3 پرسنل نیروی انتظامی و یک بسیجی و کارگذاشتن تله‌های انفجاری در سطح استان که منجر به شهادت و مجروحیت نظامیان و مردم شده بود، اعتراف کردند.

تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم این جنایتکاران همچنان ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها