مهمان امروز برنامه «چهل‌ سالگی» که از رادیو نمایش پخش می‌شود، فریبا کوثری است. این برنامه با اجرای احسان کرمی و تهیه‌کنندگی و سردبیری عمار خطی امروز میزبان فریبا کوثری، بازیگر سینما و تلویزیون است. برنامه چهل‌‌سالگی ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۴۸۸۸۵

چراغ برای حفظ محیط‌زیست

برنامه «چراغ» رادیو تهران امشب ساعت 21 با موضوع معضلات و مشکلات محیط‌زیست و گردشگری پخش می‌شود.اسماعیل باستانی، تهیه‌کننده برنامه چراغ گفت: این برنامه با هدف حفظ محیط‌زیست ایران و معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی و همچنین جهت آشنایی مخاطبان داخلی و خارجی با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ایران پخش می‌شود. رامین نوری کارشناس مجری، مهدی مجنونی گوینده و علیرضا نظاری هماهنگی سایر عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

سفر آخرت در آینه حقیقت

رادیو معارف با برنامه «آینه حقیقت» به لزوم تهیه توشه سفر آخرت در کلام حضرت امیرالمومنین(ع) می‌پردازد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در این برنامه پس از اشاره به سکرات مرگ و مراحل سفر آخرت، به الزامات و نیازهای این سفر انسان از منظر حضرت علی(ع) می‌پردازد.برنامه آینه حقیقت به سردبیری و تهیه‌کنندگی سیدروح‌الله شجاعی ساعت 12 و 40 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

ظاهربینی روی موج سلامت

برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت امشب به موضوع ظاهربینی اختصاص دارد. این برنامه به تهیه‌کنندگی حسین فنایی و گویندگی مصطفی مصطفوی از ساعت 12و30 دقیقه بامداد با حضور مشایخ، جامعه‌شناس به این پرسش که شما چقدر به ظاهر آدم‌ها اهمیت می‌دهید؟ پاسخ می‌دهد.برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی از ساعت 17 و 15 دقیقه با حضور محمدرضا وفا به موضوع تندرستی با تغییر سبک زندگی می‌پردازد.

مناطق ویژه گردشگری در رادیو اقتصاد

برنامه «اقتصاد، کشاورزی و توسعه» رادیو اقتصاد امروز ساعت 11 به بررسی ایجاد مناطق ویژه گردشگری برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی می‌پردازد.

هومن لیاقتی، رئیس پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی به همراه نرگس روحانی، عضو انجمن ارزیابی محیط‌زیست ایران در این برنامه دیدگاه رئیس سازمان محیط‌زیست درباره ایجاد مناطق ویژه گردشگری برای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی را بررسی می‌کند.در این برنامه مهدی رضازاده گزارشی تحلیلی از کشاورزی ایران را ارائه می‌دهد. همچنین گزارشی از وضعیت کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم شنوندگان رادیو اقتصاد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها