رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه‌شب با حذف لیورپول همراه بود. قرمز پوشان ورزشکاه آنفیلد با تساوی خانگی مقابل بازل سوئیس شانس صعود به مرحله بعد را از دست دادند و حذف شدند تا نماینده سوئیس همراه رئال مادرید از گروه B به مرحله بعد صعود کند. استیون جرارد، کاپیتان لیورپولی‌ها را شاید دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نبینیم. او و تیمش از دور رقابت‌های این فصل حذف شدند و از سویی بعید به نظر می‌رسد این تیم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را بگیرد چون در لیگ برتر هم خوب نتیجه نمی‌گیرد. جرارد هم با 34 سال سن همین حالا اخبار زیادی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال شنیده می‌شود و به همین دلایل حذف لیورپول از دور رقابت‌های اروپایی برای هواداران این تیم بسیار غم‌انگیز بود. البته لیورپول هنوز سهمیه لیگ اروپا را دارد.
کد خبر: ۷۴۸۲۶۲

به دنبال حذف لیورپول از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برندان راجرز، سرمربی لیورپول که البته موقعیتش بشدت روی نیمکت این تیم به مخاطره افتاده است، اظهار کرد که داوری در این دیدار به ضرر تیمش بوده است. وی در این‌باره گفت: سوت‌های داور کاملا به ضرر ما تمام شد. دیگر حرفی برای گفتن نداریم. رویای ما باز هم نقش بر آب شد و اکنون چیزی نمی‌توانم بگویم جز این‌که عذر خواهی کنم. برنامه‌ها آن‌طور که می‌خواستیم پیش نرفت و اکنون بسیار ناراحت و غمگین هستیم. ما برای پیروزی به اندازه کافی خوب نبودیم.

استیون جرارد، کاپیتان لیورپول نیز با اعتراف به این موضوع که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار نبود، گفت: نه، ما شایستگی صعود را نداشتیم. ما به خاطر نمایش‌مان در دیدار امشب حذف نشدیم. ما به خاطر این‌که در دیدار خارج از خانه مقابل بازل به اندازه کافی خوب نبودیم، حذف شدیم. در دیدار آخرمان، ما یک گل احمقانه در ثانیه‌های پایانی دریافت کردیم. صعود در شش بازی اتفاق می‌افتد و متاسفانه ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

رئال مادرید و 2 رکوردشکنی

در دیگر دیدار گروه B رئال مادرید موفق شد در یک دیدار آسان خانگی 4 بر صفر لودوگورتس را در هم بکوبد و با ثبت رکوردی جدید در تاریخ لیگ قهرمانان، با قاطعیت و کسب پیروزی در تمام دیدار‌ها به دور بعد صعود کند. این نوزدهمین برد پیاپی رئالی‌ها هم محسوب می‌شد، به این ترتیب رکورد 18 بازی برده پیاپی بارسلونا شکسته شد.

رونالدو در این دیدار با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند شمار گل‌های زده خود را به عدد 72 رساند تا با سبقت گرفتن از رائول، اسطوره رئال مادرید به جایگاه دوم برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برسد. کارلو آنچلوتی پس از پیروزی 4 بر صفر رئال مادرید مقابل لودوگورتس و صدرنشینی در گروه B لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: باید این بازی را می‌بردیم و بردیم. با جنگندگی خوبی بازی کردیم و بدون مشکل به پیروزی رسیدیم. مثل همیشه خودمان را برای مسابقه آماده کردیم. مسابقه راحتی بود؛ فرصت‌هایی داشتیم و کارها عالی پیش رفت. ناچو بازی فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت؛ چیچاریتو گل نزد اما برای تیم سخت تلاش کرد؛ مدران گل زد و شب خوبی برای ما بود. ایارامندی آماده است که کارش را شروع کند. او توانایی زیادی از خودش نشان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها