امشب ساعت 23 و 15 دقیقه شبکه سه سیما یک بازی حساس و دیدنی را پخش می‌کند. بارسلونا و پاریسن‌ژرمن برای تعیین تیم سرگروه در نیوکمپ به میدان می‌روند. دیدار رفت دو تیم نتیجه 3 بر 2 به سود تیم فرانسوی به پایان رسیده است و حالا شاگردان انریکه به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنند تا به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.
کد خبر: ۷۴۷۸۷۲

به گزارش ایسنا دو تیم تاکنون سه بار برابر هم به میدان رفتند که بارسلونا نتوانسته در این بازی‌ها به برتری برسد. سال گذشته دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که هر دو دیدار به تساوی رسید. دو تیم در فرانسه به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند و در اسپانیا نیز به تساوی یک بر یک رسیدند تا بارسا با قانون گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کند.

بارسا در این دیدار دو مدافع برزیلی خود را در ترکییب نخواهد داشت. دنی آلوز و رافینیا در این دیدار محروم هستند و نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند.

در طرف مقابل پاریسن ژرمن با چهار بازیکن محروم پای به اسپانیا می‌گذارد. تیاگو سیلوا، یوهان کابایه، تیاگو موتا و مارکو وراتی در این دیدار غایب هستند و به همین دلیل کار شاگردان لوران بلان کمی سخت به نظر می‌رسد.

بهترین گلزن بارسا در این فصل لیونل مسی است که هفت گل به ثمر رسانده و در صدر جدول برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان قرار دارد. در تیم پاری‌سن‌ژرمن نیز ادینسون کاوانی با پنج گل زده برترین گلزن این فصل لیگ قهرمانان است. تقابل این دو بازیکن قطعا به جذابیت این دیدار می‌افزاید.

به گزارش ایسنا،ساعت 23 و 15 دقیقه شبکه ورزش هم شاهد برگزاری یک دیدار بزرگ است. رم در خانه پذیرای منچستر ‌سیتی است. این بازی حساس ترین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. یک تیم پس از سوت پایان این بازی باید با مسابقات خداحافظی کند. تیم برنده این دیدار همراه بایرن راهی مرحله بعد خواهد شد. تساوی بدون گل، رم را به دور حذفی می‌رساند و هر گونه تساوی با گل نیز حکم به‌صعود منچستر‌سیتی می‌دهد. دیدار رفت دو تیم در انگلیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. فرانچسکو توتی در آن دیدار توانست برای تیمش گلزنی کند و به گلزن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان تبدیل شود. سرخیو آگوئرو نیز در آن دیدار برای تیم انگلیسی گل زد. غایب بزرگ این دیدار آگوئرو است که به دلیل مصدومیت در بازی برابر اورتون نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. این دو تیم فقط یک بار برابر هم به میدان رفتند که آن هم به بازی رفت دو تیم برمی‌گردد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رمی‌ها برای این دیدار غایبی ندارند، ولی منچستر‌سیتی به احتمال زیاد کمپانی و داوید سیلوا را نیز در کنار آگوئرو در ترکیب نخواهد داشت.

جام‌حذفی انگلیس در ایستگاه سوم

دور سوم رقابت‌های فوتبال جام‌حذفی باشگاه‌های انگلیس قرعه‌کشی شد تا در روزهای سیزدهم و شانزدهم دی ماه این مرحله با برگزاری 32 بازی انجام شود.

برنامه کامل دور سوم جام حذفی انگلیس به این شرح است: آرسنال ـ هال سیتی، ساوتهمپتون ـ‌ ایپسویچ، استوک سیتی ـ‌ رکسهام، چارلتون ـ‌ بلکبرن، دووِر آتلتیک ـ کریستال پالاس، ای اف سی ویمبلدون ـ‌ لیورپول، منچسترسیتی ـ شفیلد ونزدی، آلدرشات روچدیل ـ ناتینگهام فارست، وست بروم ـ گیت شید، بلیث اسپارتانز ـ بیرمنگام سیتی، آستون ویلا ـ‌ بلکپول، روترهام ـ ای اف سی بورتموث، هادرسفیلد ـ‌ ردینگ، آکسفورد ترامر ـ‌ سوانزی، کاردیف ـ‌ کولچستر، بولتون ـ‌ ویگان، ساندرلند ـ‌ لیدز، برنلی ـ‌ تاتنهام، میلوال ـ‌ برادفورد، دربی ـ ساوث پورت، برنتفورد ـ‌ برایتون، فولام ـ‌ ولورهمپتون، لستر ـ‌ نیوکاسل، اسکانتورپ یا وورچسترسیتی ـ‌ چسترفیلد، اورتون ـ‌ وستهام، کمبریج یونایتد یا مانسفیلد ـ بری یا لوتون، چلسی ـ‌ واتفورد، بارنزلی یا چستر ـ‌ میدلزبورو، کوئینز پارک رنجرز ـ شفیلد یونایتد، آکرینگتون یا یوولی ـ‌ منچستریونایتد، پرستون ـ‌ نوریچ، دانکستر ـ بریستول سیتی.‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها