احمد کاوری و پرستو گلستانی مهمان امروز و فردای برنامه چهل‌سالگی رادیو نمایش می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۳۹۱

برنامه چهل سالگی به سردبیری و تهیه‌کنندگی عمار خطی و اجرای احسان کرمی هر روز ساعت 16 از رادیو نمایش پخش می‌شود. مهمان امروز این برنامه احمد کاوری، کارگردان سینما و تلویزیون و مهمان فردا پرستو گلستانی است.

تربیت روی موج رادیو تهران

برنامه «میوه زندگی» امروز ساعت 10 با موضوع تربیت از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه معارف و تربیت رادیو تهران است و با محوریت تربیت فرزندان تقدیم شنوندگان می‌شود. مریم ادیب، کارشناس و حسنیه صالحی کارشناس ـ مجری در این برنامه پاسخگوی پرسش‌های مخاطبان هستند.

«شاهد» برای آیت‌الله دستغیب

برنامه شاهد رادیو معارف امروز ساعت 13 و 40 دقیقه به‌زندگی شهید آیت‌الله دستغیب می‌پردازد. این برنامه کاری از گروه معارف و جامعه رادیو معارف است که به سردبیری و تهیه‌کنندگی امیرعباس خاقانی و گویندگی رضا حبیبی فعالیت‌های سیاسی و تالیفات آیت الله دستغیب را بررسی می‌کند.

بازاریابی در کلید رادیو دانش

برنامه کلید رادیو دانش امروز با موضوع بازاریابی ساعت16 پخش می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی لیلا مویدی و گویندگی هاله خواجه‌نصیر و با حضور علی ساسانی، مدرس دانشگاه کارآفرینی به تاثیر دنیای اطلاعات بر بازاریابی می‌پردازد. همچنین در این برنامه نقش اطلاعات و فناوری در بازاریابی بررسی می‌شود.

تداخل دارویی در رادیوسلامت

تداخل دارویی امروز در برنامه «صبح و زندگی» که از رادیوسلامت پخش می‌شود، بررسی خواهد شد.

این برنامه کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری از ساعت 7 و10 دقیقه با حضور هادی اسماعیلی، داروساز به این پرسش که تداخل دارویی یعنی چه؟ پاسخ می‌دهد. برنامه خیابان بهبودی به تهیه‌کنندگی سیماغفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت روان و خانواده ازساعت 17و 15دقیقه با حضور حمیدرضا محتشمی، روان‌شناس به موضوع مهارت «نه گفتن» می‌پردازد.

بوطیقا، نویسنده‌ای که کارش جادو کردن است

آنالی اکبری نویسنده مجموعه ‌داستان «کار من جادو کردن است» امروز مهمان برنامه بوطیقاست. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو فرهنگ است که به تهیه‌کنندگی محسن حکیم معانی ساعت 17 پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها