تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان کاهش یافت

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اعلام این خبر گفت: با توجه به آمار ماخوذه از سازمان پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه اول سال جاری تعداد 157 نفر در حوادث رانندگی در محورهای برون شهری و روستایی استان سمنان جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۷۴۷۱۳۹
تلفات حوادث رانندگی در استان سمنان کاهش یافت

داود فهندژ سعدی با اشاره به آمار 197 نفری تلفات جاده ای استان در زمان مشابه سال گذشته گفت: تعداد متوفیات مربوط به حوادث رانندگی محورهای برون شهری و روستایی استان سمنان در هفت ماه اول سال جاری 20.3 درصد کاهش داشته است و استان سمنان درخصوص بیشترین درصد کاهش متوفیات حوادث رانندگی در رتبه چهارم کشور قراردارد.

وی با بیان اینکه بیش از 28 میلیون تردد وسایل نقلیه در هفت ماه سال جاری در محورهای بین شهری استان به ثبت رسیده است، افزود: محور تهران ـ ایوانکی با نرخ تردد 667 وسیله نقلیه در ساعت دارای بیشترین تردد در استان و محورهای ایوانکی ـ تهران، گرمسار ـ ایوانکی و شهمیرزاد ـ سمنان به ترتیب با نرخ جریان تردد 654، 496 و 484 وسیله نقلیه در ساعت در رتبه های بعدی قرار دارند.

محورهای مواصلاتی استان سمنان از شریانهای اصلی تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور می‌باشند.

نرخ جریان تردد وسایل نقلیه سنگین در کل محورهای مواصلاتی استان سمنان در این مدت 82 وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده است. در حالیکه میانگین کشوری این نرخ 58 وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده و استان سمنان در این زمینه رتبه هفتم را در کشور داراست.

سمنان –خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها