جام جم نوا: نمایشنامه خوانی خیریه پسران آفتاب که با حضور روزبه نعمت الهی در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، به یاد مرتضی پاشایی به روی صحنه رفت.
کد خبر: ۷۴۵۷۶۴
نمایشنامه خوانی روزبه نعمت الهی به یاد مرتضی پاشایی/تصاویر

نمایشنامه‌خوانی خیریه«پسران آفتاب» به کارگردانی سارا جوادزاده با حضور هنرمندان، ورزشکاران و اهالی رسانه در فرهنگسرای اندیشه به مرتضی پاشایی تقدیم شد.

این اجرای خیریه را محمد سلوکی، جواد یحیوی، محمد سلیمی، سعید شیخ زاده، شاهین سلیمی و روزبه نعمت اللهی نقش خوانی کردند و این خواننده در پایان مراسم قطعه ای را به صورت زنده برای حضار اجرا کرد.
محمدرضا طالقانی،حسین هدایتی،گیتی خامنه ، محمد پنجعلی، مریم سعادت ،زهرا عاملی،محمدرضا علیمردانی،کامبیز بنان، مهرداد نصرتی،حسن مصطفوی،امیر احمد انصاری، مژده لواسانی،علی مرادی ، حمیدرضا منبتی،رضا رضوانی،سیامک اشعریون،امین ایمانی،علی نیکزاد، آیدین ختایی ، مهیار جلیلوند، مجید انصاری، فرشید محمودی، لادن پروین و خانواده یمرحوم پاشایی از جمله میهمانان این مراسم بودند.
در پایان این اجرا،قطعاتی ازآثار مرتضی پاشایی با دکلمه ای از محمد سلیمی پخش و با استقبال و ابراز احساسات تماشاگران این نمایش روبرو شد.
این اجرا از مجموعه کارهای گروه نمایش تئاتر « آوان » بود و تمامی عواید و کمک های حاصله از این نمایشنامه خوانی به موسسه ی خیریه سپاس به نفع بیماران و بهبود یافتگان مبتلا به سرطان اختصاص یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها