عده قلیلی علیه کی‌روش و نکونام شعار دادند

افشارزاده: شعار علیه ملی‌پوشان را نمی‌پسندم

جام جم ورزشی: مدیرعامل استقلال گفت: شعارها و برخوردهای روز گذشته در بازی تیم های استقلال و راه آهن زیبنده فوتبال ایران نیست.
کد خبر: ۷۴۵۰۰۷
افشارزاده: شعار علیه ملی‌پوشان را نمی‌پسندم

به گزارش جام جم ورزشی ،بهرام افشارزاده در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال پیش از سفر به عربستان درباره بازی تیمش برابر راه آهن گفت: بازیکنان ما بازی خوبی ارائه کردند و می توانستند با تعداد گلهای بیشتری حریفمان را شکست دهند. پنالتی ما گل نشد و چند موقعیت خوب را از دست دادیم و همچنین دیروز طالب لو روز بسیار خوبی داشت. امیدوارم که بتوانیم در بازی های آینده نیز در نتیجه گیری موفق باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شعارهای هواداران در پایان بازی روز گذشته، افزود: ما در بازی های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودیم و طبیعی است که هواداران نگران شرایط تیم باشند اما کانون هواداران در بازی های گذشته علی رغم کسب نتایج ضعیف به خوبی توانستند از ایجاد فضای توهین و شعارهای ناپسند جلوگیری کنند اما روز گذشته شاهد بودیم متاسفانه عده قلیلی از هواداران علیه بازیکنان ملی پوش، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران و کی روش شعارهایی دادند. در این جا وظیفه خود می دانم که بگویم این شعارها و برخوردها زیبنده فوتبال کشورمان نیست و ما در باشگاه استقلال این گونه رفتارها را نمی پسندیم و محکوم می کنیم.

وی ادامه داد: احترام به همه ارکان فوتبال خصوصا سرمربی تیم ملی و همه ملی پوشان عزیز واجب است. حال شاید عده ای به نحوه بازی و یا آمادگی ملی پوشان استقلال انتقاداتی داشته باشند اما کسی اجازه ندارد این انتقادات را با زبان ناسزا و تهمت بیان کند و یا بازیکنان را بی غیرت خطاب کند.

افشارزاده در پایان درباره سفرش به عربستان اضافه کرد: عازم سفری به عربستان جهت برگزاری اجلاس هیات اجرایی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی هستم و ان شاءالله روز جمعه به ایران باز خواهم گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها