اولین حضور رسانه ای مدیر شبکه 3 در «بعضیا»

بنیامین: ضیاء پاک‌ترین نگاه را بین مجری‌ها دارد‎

برنامه‌ «بعضیا» قصد دارد به واسطه‌ی فیلم‌هایی که از لبخند مردم به این برنامه ارسال می‌شود، تیتراژ خود را طراحی کند.
کد خبر: ۷۴۴۵۳۳
لبخند مردم در تیتراژ «بعضیا»

علی ضیاء در ابتدای برنامه «بعضیا» که شامگاه گذشته پخش شد، از رسیدن عکس‌هایی از لبخند مردم خبر داد و گفت: اگر مردم عزیز، فیلم‌های کوتاهی از لبخند زدن خود در حد چند ثانیه برای ما بفرستند، می‌توانیم آنها را در تیتراژ استفاده کنیم.

او در این برنامه گفت: همچنین مخاطبان می‌توانند در سایت برنامه، آیتم‌هایی را که فرصتی برای پخش آنها وجود نداشته، تماشا کنند؛ مثلا هفته گذشته در گفت‌وگو با احسان حدادی، آنقدر بحث‌های متعددی مطرح شد که فرصتی برای پخش آیتم گفت‌وگو با مادربزرگ و پدربزرگ او وجود نداشت، اما شما می‌توانید این آیتم را در سایت برنامه تماشا کنید.

مجری «بعضیا» یادآور شد: آیتم‌هایی را برای پخش در محرم ساخته بودیم که قسمت نشد آن شب‌ها در خدمتتان باشیم. این بخش‌ها نیز روی سایت موجود است.

ضیاء همچنین درباره‌ی حضور همزمان مردم در برنامه زنده نیز خطاب به مخاطبان توضیح داد: فکر می‌کنم ربیع الاول فرصت مناسبی برای حضور مردم در استودیو باشد. ما دنبال اتفاقاتی برای حضور گسترده‌تر شما در برنامه هستیم و حتی از شما می‌خواهیم حین دیدن «بعضیا» از خودتان فیلم بگیرید یا نظراتتان را درباره برنامه در قالب فیلم‌هایی برای ما ارسال کنید. (روابط عمومی برنامه بعضیا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها