وزیر دادگستری خطاب به دلواپسان:

دلواپس عزت ملی اقتصاد کشور باشید

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه غیرعلنی وزیر امور خارجه با نمایندگان گفت: نمایندگان از روند مذاکرات حمایت کرده و تاکید کردند در صورت پایبندی تیم مذاکره کننده بر خطوط قرمز و مقاومت در برابر زیاده خواهی های غرب، مجلس از مذاکرات حمایت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۴۳۶۴۴
حمایت مجلس از تیم مذاکره کننده مشروط به رعایت خطوط قرمز است

در جلسه علنی روز شنبه مجلس شورای اسلامی حسین سبحانی نیا در حاشیه جلسه علنی در جمع خبرنگاران گزارشی از جلسه غیرعلنی ظریف در مجلس ارائه داد.

وی گفت: با توجه به برگزاری دور دهم مذاکرات در وین، سئوالاتی در ذهن نمایندگان وجود داشت و با توجه به خبرهای رسانه ها، نمایندگان مایل بودند که در جریان ماوقع باشند.

نماینده مردم نیشابور ادامه داد: لذا هیات رئیسه از آقای ظریف دعوت کرد که در جلسه غیرعلنی شرکت کند و گزارشی از روند مذاکرات و توافقات را به نمایندگان ارائه دهد.

وی گفت: آقای ظریف به مدت ۴۵ دقیقه در جلسه غیرعلنی روند مذاکرات را تشریح کرد و در مورد نشست های مختلف دوجانبه، سه جانبه، چهارجانبه و مدت زمان فشرده مذاکرات گزارشی را ارائه داد.

سبحانی نیا اظهار داشت: وزیر امور خارجه همچنین اختلاف نظرهای ایران و غرب درمورد فردو، آب سنگین اراک، تعداد سانتریفیوژها و زمان لغو تحریمها را نیز تشریح کرد.

وی افزود: در ادامه نمایندگان سئوالاتی مطرح کردند و ظریف نیز اکثر سئوالات را پاسخ داد.

عضو هیات رئیسه در پایان گفت: مجلس از روند مذاکرات حمایت کرده و تاکید کرد در صورت پایبندی تیم مذاکره کننده به خطوط قرمز و مقاومت در مقابل زیاده خواهی های غرب، مجلس شورای اسلامی از روند مذاکرات حمایت خواهد کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها