راه‌اندازی اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای 20 خانوار

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اینترنت پرسرعت در تمام روستاهای بالای 20 خانوار کشور راه‌اندازی شده و روستاییان می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۷۴۳۴۷۸

به گزارش ایرنا، سیدابوالفضل رضوی در جمع فرمانداران آذربایجان غربی افزود: در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی مسئول منعقد شده و عملیات اجرایی آن تا پایان سال آینده به پایان می‌رسد.

وی اضافه کرد: توسعه خدمات زیربنایی و دیگر خدمات رفاهی در روستاها از برنامه‌های دولت به‌شمار می‌رود که این امر با برنامه‌ریزی‌های متعدد در دست اجراست.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات آب روستایی نیز از جمله اقداماتی است که دولت، اعتبار ویژه‌ای به آن اختصاص داده که امیدواریم بزودی شاهد کاهش مشکلات آبرسانی به روستاهای کشور باشیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را برای پیگیری و رفع مشکلات روستاییان به کار گرفته و در صورت مشارکت جدی روستاییان در فعالیت‌های مرتبط، دولت آمادگی دارد تسهیلات ویژه‌ای در اختیار روستاییان و سرمایه‌گذاران قرار دهد.

رضوی افزود: مناطق روستایی ویژگی‌های بکری برای جذب گردشگر دارند و از این طریق می‌توانند درآمدزایی کنند که این امر نیازمند برنامه‌ریزی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با روستانشینان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها