مهدی نویدادهم در گفتوگو با فارس با تاکید بر اینکه عدهای به جداسازی دانشآموزان تیزهوش و عدهای بر پرهیز از این جداسازی اعتقاد دارند، افزود: تفکر غالب این است که این جداسازی اثر منفی دارد و دانشآموزان باید در محیط طبیعی و مدارس عادی درس بخوانند. ما نیز معتقدیم تفکیک باید فقط برای تعدادی از دانشآموزان که از استعدادهای بسیار برتر برخوردارند، انجام شود که سند مربوط به این کار را هم تصویب کردهایم تا از این پس جداسازی دانشآموزان با شیب بسیار ملایم و بهصورت مدیریت شده انجام شود.
وی ادامه داد: برنامه ما این است تا خدماتی که به این دانشآموزان ارائه میدهیم، محدود و منحصر به خدمات آموزشی نباشد و تربیت در ساحتهای مختلف وجودی انسان که در سند تحول تحت عنوان ساحتهای ششگانه از آن یاد شده، ارائه شود.
نویدادهم توضیح داد: در برخورد با دانشآموزان با استعدادهای برتر نباید استعداد را فقط با بهره هوشی بسنجیم و هوشهای چندگانه را نادیده بگیریم، بلکه باید افرادی که در رشتههای مختلف بجز ریاضی یا علوم پایه دارای استعدادهای برتر هستند، شناسایی شوند و تحت حمایت قرار گیرند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم: