معرفی بازی Modern Army Sniper Shooter

بازی موبایل: جولان تکاور

معرفی بازی Glory of Generals HD

حضور در جنگ جهانی دوم را در بازی شکوه ژنرال تجربه کنید

بازی شکوه ژنرال با بیش از 60 مبارزه در 4 جبهه مختلف جنگ جهانی دوم در انتظار 102 ژنرال معروف دنیا است که این جنگ را در بیش از 300 پهنه ی واقعی با استراتژی‌های خود تحت تاثیر قرار می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۶۶۵۰
حضور در جنگ جهانی دوم را در بازی شکوه ژنرال تجربه کنید

جام جم کلیک: در این بازی بازیکن باید با استفاده مناسب از میدان جنگ، امکانات دفاعی و همچنین تخصص هر واحد نظامی و اقدام به برش مسیر، عقب نشینی و یا محاصره دشمن، وضعیت میدان جنگ را به نفع خود تغییر دهد.

چگونگی استقرار هوشمندانه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی از دیگر اقدامات مهم بازیکن در کنترل بازی است که باید توجه خاصی به آن داشته باشد.

برای به‌دست آوردن مدال می‌بایست در هدایت و آموزش سربازان، ارتقاء تاسیسات نظامی، تامین احتیاجات ضروری افسران و بسیاری دیگر از موارد مهم که ارتش شما را حفظ و قدرتمند می‌کند، دقت داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که نیروهای زره پوش به فرماندهی ژنرال رومل و نیروهای دریایی توسط نیمیتز حداکثر کارایی را داشته باشند تا بتوانید جنگ را در دست بگیرید.

در این بازی بازیکن می‌تواند هر افسر و سرباز خود را در میدان جنگ به‌صورت آزادانه دستور نبرد دهد و هیچ مانعی برای او وجود ندارد.

یکی از قابلیت‌های مهم این بازی پشتیبانی از حالت چند نفره بصورت آنلاین است، به‌طوری که بازیکن می‌تواند با دوستان واقعی خود از طریق وای-فای و بلوتوث و یا بازیکنان جهانی از طریق مرکز بازی به رقابت بپردازد.

قابل ذکر است جهت یادگیری سریع اصول اولیه بازی سه سطح آموزشی در بازی قرار داده شده است.

دانلود بازی Glory of Generals HD مناسب اندروید 2.2 به بالا

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها