زن جوانی وقتی نتوانست همسرش را راضی به طلاق کند، با همدستی پسر غریبه او را به قتل رساند.
کد خبر: ۷۳۸۳۰۱

به گزارش جام‌جم، بیست و ششم مرداد امسال خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی مازندران خواستار بررسی پرونده فوت مشکوک پسر چهل و دو ساله خود شدند.

کارآگاهان جنایی با طرح این شکایت، تحقیقات را آغاز کرده و متوجه شدند او با فردی اختلافی نداشته است. سرانجام کارشناسان پزشکی قانونی با آزمایش‌های تخصصی متوجه شدند، مرد چهل و دو ساله بر اثر مسومیت با سمی خطرناک جان باخته است.

با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

پس از گذشت سه ماه از وقوع این حادثه روز‌های پایانی هفته گذشته ماموران سرنخ‌هایی را به‌دست آوردند که نشان می‌داد همسر مقتول با پسر نوزده ساله‌ای رابطه پنهانی دارد و با او ملاقات‌هایی داشته است. بنابراین با هماهنگی قضایی به خانه اش در یکی از روستاهای حومه شهر ساری اعزام شده و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل شوهرش با همدستی پسر جوان اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم اختلاف شدیدی داشتیم و او حاضر به جدایی نبود. یک روز که برای خرید از خانه خارج شده بود، با پسر نوزده ساله‌ای به نام جواد آشنا شدم. او وقتی متوجه وضع زندگی‌ام شد پیشنهاد داد تا شوهرم را بکشیم و بعد با هم ازدواج کنیم. من خواسته‌اش را پذیرفتم و قرص خطرناکی را که او برایم آورده بود در غذای شوهرم ریختم.

با اعتراف متهم به قتل، جواد هم تحت‌تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد. وی در بازجویی پلیسی به همدستی با زن جوان اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها