روی موج صدا

مجید مظفری به رادیو نمایش می‌آید

کارنامه هنری مجید مظفری با حضور این هنرمند فردا در رادیو نمایش بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۸۲۰

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این برنامه به تهیه‌کنندگی و سردبیری امین رهبر و اجرای مسعود فروتن فردا ساعت 21 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

همچنین برنامه «سینما جامعه» به سردبیری و تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر امشب ساعت 22 و 30 دقیقه در رادیو نمایش به بررسی سینمای هنری اروپا با نگاهی به آثار اینگمار برگمان می‌پردازد.

همچنین موضوع برنامه «تئاتر جامعه» که فردا ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود، تئاتر پسا استعماری است. روزبه حسینی، سردبیری و تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد.

حکم قصاص در فقه پویا

برنامه‌ «فقه پویا» رادیو معارف امروز به بررسی حکم قصاص و حد مفسد و محارب در اسلام می‌پردازد.

حسینعلی بای، محقق و پژوهشگر و ‌احمد‌حاجی‌ده‌آبادی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در این برنامه حضور دارند که ساعت 14 و 45 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. همچنین تبیین احکام فقهی و حقوقی اسلام، بازنگری در قوانین حقوقی موجود و ارائه راهکارهای کارشناسی شده و اجرایی در موضوعات فقهی و حقوقی از محورهایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

ققنوس برای شاعر افغانی

برنامه «ققنوس» فردا ساعت 15 و 30 دقیقه با موضوع شعر معاصر از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت‌گو و کارشناس مجری علیرضا بدیع کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو فرهنگ است و امروز میزبان محمدکاظم کاظمی شاعر و نویسنده افغانی است. ناصر قوامپور گوینده این برنامه است.

کتابخوانی روی موج سلامت

«کوچه سلامت پلاک 102» که فردا از رادیو سلامت پخش می‌شود، به موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی اختصاص دارد.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهرام رحمانی و گویندگی مصطفی مصطفوی و محمد مطلب از ساعت 10 و 30 دقیقه، موضوع کتابخوانی و نقش آن در سلامت اجتماعی جامعه را با حضور حسنی، مدرس دانشگاه و برزین ضرغامی، دبیر اجرایی بیست و دومین هفته کتاب بررسی می‌کند. این برنامه به سردبیری فیروزه آدابی، کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که شامل بخش‌هایی چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها