دو مرد که به بهانه پرسیدن نشانی بیمارستان در تهران، راننده‌ای را کتک زده و با سرقت پرایدش او را دست و پا بسته در حومه شهر رها کرده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۳۶۶۲۱

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران و طرح شکایتی گفت: در حال بازگشت به خانه بودم که برای دقایقی از خودرو پیاده شدم تا از مغازه‌ای خرید کنم.

مردی با عجله به سمتم آمد و در حالی که کاغذی به دست داشت، نشانی بیمارستانی را از من پرسید. همین که خواستم محل مورد نظر را به وی بگویم، ناگهان مرد دیگری با چوبدستی به من حمله‌ور شد و با زدن ضربه‌ای به سرم مرا بی‌هوش کرد. ساعتی بعد وقتی به هوش آمدم متوجه شدم دزدان با سرقت خودرو مرا با دست و پای بسته در حاشیه شهر رها کرده‌اند.

پس از این شکایت تیمی از ماموران، تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند و مشخصات خودروی سرقتی در اختیار گشتی‌های پلیس قرار گرفت که دو روز قبل خودرو همراه سه سرنشین زن و مرد در شهرک واوان اسلامشهر توقیف شد.

سرنشینان پراید در بازجویی‌های مقدماتی اظهارات متناقضی را بیان کرده و مدعی شدند خودروی توقیفی متعلق به خودشان بوده، اما مدارک آن را گم کرده‌اند. این سه متهم برای ادامه تحقیقات به شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران منتقل شدند و این بار در تحقیقات قضایی زنی که همراه متهمان بود، گفت: من از سرقتی بودن خودرو خبر نداشتم، اما همدستانم این را می‌دانستند. شب حادثه در حال بازگشت به خانه بودیم که راننده برای خرید در میانه راه توقف کرد. وقتی ماموران سر رسیدند، راننده فرار کرد.

دو متهم دیگر که از بستگان من هستند، گفتند در این باره چیزی به پلیس نگویم تا زود آزاد شویم. سیدعلی شاهنگیان، بازپرس شعبه 14 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران در ادامه تحقیقات وقتی متوجه شد گفته‌های زن جوان صحت دارد او را آزاد کرد، اما دو متهم دیگر را در اختیار پلیس آگاهی قرارداد تا به کمک آنها، ماموران موفق به شناسایی سارق فراری و همدستش شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها