جام جم ورزشی: منصور ابراهیم زاده سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با راه آهن شرکت کرد.
کد خبر: ۷۳۵۰۴۱
پاسخ منصور ابراهیم زاده به شایعه جانشینی علی دایی

منصور ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های پیکان و راه‌آهن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار داشت: روز به روز که بازی‌ها پیش می‌رود سخت‌تر و شرایط دشوار‌تر می‌شود. با تیمی بازی داریم که کادر فنی کاربلدی دارد و مدیریت باشگاه هم کاربلد هستند. خوشحالم که جوانانی که سال گذشته به راه‌آهن اضافه کردیم هم‌اکنون هم در این تیم کار می‌کنند و هم تاثیر‌گذار هستند و به آنها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون بازی با راه‌آهن دشوار است، اگر ما با این تیم در هفته پنجم بازی می‌کردیم شرایط فرق می‌کرد اما هم‌اکنون هم از لحاظ جدول و هم نوع بازی شرایط فرق می‌کند و خود به خود بازی درگیرانه‌ای شاهد خواهیم بود. فکر می‌کنم کسی به اندازه من پیکان را نشناسد که در این تیم بازیکنان چگونه بازی می‌کنند. تغییرات پیکان در هفته‌های اخیر وجود داشته که نشان می‌دهد جدا از نتیجه ما فوتبال قوی و باقدرتی را به نمایش می‌گذاریم و به بازیکنانم تبریک می گویم که جایگاه‌شان را می‌شناسند.

سرمربی پیکان تاکید کرد: ما کارهای فوتبالی و تمرینی خود را انجام داده‌ایم و مطمئنا برای پیروزی وارد میدان می‌شویم. کیوان وحدانی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و امیرحسین فشنگچی هم به علت سه اخطاره بودن نمی‌تواند ما را همراهی کند.

ابراهیم‌زاده در ادامه درباره اضافه کردن بازیکنان به تیم در ادامه راه گفت: مسلما در نیم‌فصل تغییراتی در تیم صورت می‌گیرد و از الان هم دو بازیکن به نام‌های احمد جمشیدیان و سیاوش اکبر‌پور به تیم اضافه شده‌اند و در تمرینات حاضرند و قرار است مجید باجلان هم به تیم اضافه شود و همه تیم‌ها در نیم‌فصل به دنبال ترمیم خودشان هستند و شما فوتبالی که در نیم‌فصل دوم خواهید دید پیکانی قدر‌تر و بهتر را خواهید دید.

وی در مورد حضور شیعی به عنوان سرپرست باشگاه پیکان و اینکه آیا از او باز هم حمایت خواهد شد یا نه افزود: باید به ابراهیم ثنایی خسته‌نباشی و خداقوت بگویم که به خوبی کار کرد و الان هم در هیأت‌مدیره حضور دارد و در ادامه راه هم همراه با ما هست و تا الان هم به خوبی از باشگاه حمایت کرده و در آینده هم این اتفاق خواهد افتاد اما باید به شیعی هم خوشامد بگویم و برای او آرزوی موفقیت کنم البته من تا حالا با شیعی جلسه خاصی نداشته‌ام و فقط سر تمرینات همدیگر را دیده‌ایم اما از قبل همدیگر را می‌شناختیم چرا که او عضو هیأت‌مدیره بوده اما در مجموع برای کل باشگاه پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم.

ابراهیم‌زاده در مورد شایعه جانشینی علی دایی به جای وی تصریح کرد:این را می‌دانم که هر روز فوتبال برای مربی و بازیکن یک فرصتی برای کار است و باید آن را غنیمت بشماریم و اتفاقات بعدی، اتفاقات بعدی است.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها