گزارش جام جم آنلاین از حاشیه‌های جلسه رأی اعتماد به نیلی

همه چیز از قبل معلوم بود

نکو موافق وزیر پیشنهادی علوم:

نیلی حاشیه‌های سیاسی ندارد

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی علوم از سوابق علمی خوبی برخوردار است و هیچگونه حاشیه های سیاسی ندارد.
کد خبر: ۷۳۲۹۴۶
نیلی حاشیه‌های سیاسی ندارد

ابراهیم نکو نماینده مردم رباط کریم در مجلس امروز چهارشنبه در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم گفت: امروز دولتی روی کار آمده که باید با تیم کاری مشخص خود انجام وظیفه کند و امروز رئیس جمهور ما پیشرفت های بسیاری را عاید کشور کرده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نباید در این راستا حقوقی از نظام، ملت و کشور تضییع شود، افزود: جای تأسف است که اظهارنظرهایی از سوی برخی افراد در رابطه با وزیر پیشنهادی مطرح می شود و حتی برخی اقدامات را محکوم می کنند و همچنین برخی رسانه ها نیز خواب راحت را از نمایندگان گرفته اند.

نماینده مردم رباط کریم ادامه داد: از زمانی که وزیر پیشنهادی که وزیری سالم و بدون حاشیه سیاسی است مطرح شد خبرگزاری ها مدام یک نوع اظهار نظر را از نمایندگان گرفته و به کل کمیسیون آموزش ربط دادند که این موضوع به مصلحت نظام نیست نباید اظهار نظر یک نفر را به کل کمیسیون تعمیم داد.

نکو گفت: بنده اطلاع دارم که بسیاری از اعضای کمیسیون آموزش با وزیر پیشنهادی موافق هستند لذا نباید در این باره دروغ بگوییم.

نماینده مردم رباط کریم با تاکید بر اینکه اظهارنظرهای فردی ملاک تصمیم گیری ما نخواهد بود افزود: امروز هر تصمیم گیری که انجام بگیرد بنده به عنوان موافق وزیر تمکین خواهم کرد.

نکو با بیان اینکه سوابق علمی وزیر پیشنهادی بیانگر موفقیت های وی است گفت: وزیر پیشنهادی حاشیه های سیاسی ندارد که این موضوع یکی از امتیازات وی به شمار می رود.

وی با اشاره به سخنان یکی از نمایندگان مخالف که اعلام کرد شورای انقلاب فرهنگی ریاست نیلی احمدآبادی را در دانشگاه تهران رد کرده است، گفت: این صحبت به هیچ عنوان صحت ندارد.

نماینده مردم رباط کریم در رابطه با امضای نیلی احمدآبادی ذیل نامه برخی از اساتید دانشگاه به رهبر انقلاب در جریان فتنه 88، گفت: اگر راست می گویید سند و مدرک خود را ارائه دهید.

نکو ادامه داد: وزیر پیشنهادی علوم در نشست هایی که با نمایندگان داشته صراحتاً اعلام کرده که نهایت تعامل را با مجلس خواهد داشت لذا از نمایندگان تقاضا دارم نسبت به این تصمیم دولت و انتخاب نیلی احمد آبادی به عنوان وزیر علوم جواب مثبت دهند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها