سریال رادیویی «پنجه گوسان» به کارگردانی رضا عمرانی برای پخش از شبکه رادیویی نمایش ضبط شده است.
کد خبر: ۷۳۰۶۲۴

به گزارش روابط‌عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، نسیم خراشادی‌زاده طراح و نویسنده «پنجه گوسان» درباره این نمایش گفت: گوسان به معنای خنیاگر است. در آغاز این نمایش رادیویی پنج داستانگو به هم می‌رسند تا با کمک هم هربار داستانی تعریف کنند و قصه‌گوهای بهتری شوند.

خراشادی‌زاده خاطرنشان کرد: ساختار این نمایش لایه به لایه است و داستان‌های متفاوتی را بازگو می‌کند.

پنجه گوسان با بازی و کارگردانی رضا عمرانی و باهنرمندی بهناز بستان‌دوست، رویا فلاحی، شمسی صادقی، نورالدین جوادیان، نوشین حسن‌زاده، امیر منوچهری، بهرام سروری‌نژاد، حسن تسعیری، مهرداد مهماندوست، فریبا متخصص، نازنین مهیمنی، محمد آقامحمدی، علی زرینی، مهین نثری، سعید سلطانی، شیما جان‌قربان، محمد رضاعلی، صنم صالحی، باقر کریم‌پور، شهریار حمزیان و پریسا مقتدی و تعداد دیگری از بازیگران مرکز هنرهای نمایشی رادیو از سوم آبان، هر روز ساعت 9 صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود. شهلا نیساری تهیه‌کنندگی این نمایش را به‌عهده دارد.

سعید شهروز در برنامه موسیقی من

سعید شهروز، خواننده موسیقی پاپ مهمان برنامه «موسیقی من» است که فردا از رادیو جوان پخش می‌شود.

این برنامه ساعت 10 صبح با اجرای فرزاد حسنی پخش می‌شود و سعید شهروز درباره فعالیت‌ها و آخرین کارهایش صحبت می‌کند.

سلوک عاشورایی در رادیو معارف

سوگواران حسینی در ایام محرم می‌توانند مباحث عاشورایی را در برنامه سلوک عاشورایی از رادیو معارف بشنوند.این برنامه کاری از گروه معارف و اندیشه رادیو معارف است که با هدف فرهنگ‌سازی در مقوله حماسه عاشورا آماده می‌شود. این برنامه از سوم آبان‌ ساعت 22 و 15 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود.

اشعار فریدون مشیری در رادیو فرهنگ

محمدعلی بهمنی فردا در برنامه ققنوس رادیو فرهنگ درباره اشعار فریدون مشیری صحبت خواهد کرد.

این برنامه کاری از گروه فرهنگ و ادب رادیو فرهنگ است که ساعت 15 و 30 دقیقه به بررسی آثار، اشعار و زندگی هنری فریدون مشیری اختصاص دارد و محمدعلی بهمنی در این باره صحبت می‌کند. همچنین برنامه صدای شعر امروز ساعت 18 و 45 دقیقه در رادیو فرهنگ به آثار محمدعلی مجاهدی شاعر آیینی کشور اختصاص دارد.

تاثیرات شایعه روی موج رادیو سلامت

«کوچه سلامت پلاک 102» رادیو سلامت فردا تاثیرات شایعه در زندگی را بررسی می‌کند.

این برنامه به سردبیری فیروزه آدابی و گویندگی مصطفی مصطفوی ساعت 10 و 30 دقیقه با حضور حسنی، مدرس دانشگاه موضوع تاثیرات منفی شایعه در زندگی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

«زخمه» در رادیو دانش

برنامه «زخمه» در ماه محرم و صفر جایگزین برنامه «فوق‌العاده» رادیو دانش می‌شود.

این برنامه کاری از گروه دانش و کار رادیو دانش است که به موضوع وجدان کاری می‌پردازد. حسن خودروان و علیرضا رضایی در این برنامه از تاثیر وجدان کاری بر کیفیت محصول و در نهایت پیشرفت اقتصاد و فرهنگ کشور گفت‌وگو خواهند کرد. این برنامه ساعت 12 و 15 دقیقه امروز پخش می‌شود.

راه‌اندازی باشگاه هوادار در رادیو ورزش

رادیو ورزش با هدف گسترش ورزش فرهنگی و مدیریت هواداران فوتبال باشگاه هوادار را راه‌اندازی کرده است.این شبکه رادیویی با ایجاد باشگاه رادیویی و حضور طرفداران تیم‌های فوتبال لیگ برتری ایران ضمن گفت‌وگو با کارشناس حوزه فرهنگ و ورزش و جامعه‌شناس به بررسی ابعاد مختلف هواداری و شاخصه‌ها و آسیب‌های این حوزه می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها