کاپیتان تیم ملی ایران بهترین والیبالیست جهان می‌شود؟

استقبال کم‌نظیر کاربران جام جم از درخشش جهانی معروف+عکس

جام جم ورزشی: کاربران جام جم ورزشی به شکلی کم نظیر به حمایت از سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان برای تصاحب عنوان بهترین والیبالیست سال جهان علاقه نشان دادند.
کد خبر: ۷۳۰۴۳۰
استقبال کم‌نظیر کاربران جام جم از درخشش جهانی معروف+عکس

به گزارش جام جم ورزشی، در شرایطی که نزدیک به دو ماه تا پایان سال 2014 میلادی زمان مانده، سعید معروف کاپیتان ارزشمند تیم ملی والیبال ایران این شانس را دارد، که بالاتر از همه رقبای خود به عنوان بهترین بازیکن سال 2014 والیبال جهان برگزیده شود.

در نظرسنجی که چندی پیش یکی از سایت های وابسته به فدراسیون جهانی والیبال آغاز کرد نام چند والیبالیست سرشناس دنیا برای انتخاب به عنوان بهترین والیبالیست سال 2014 جهان قرار گرفت که یکی از آنها سعید معروف بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان بود.

این سایت علاوه بر معروف نام های سرشناسی همچون ماریوز ولازی از لهستان، ایوان زایتسف از ایتالیا، تیلور ساندر از امریکا، آلکساندر آتاناسیویچ از صربستان، جورجی گروزر از آلمان و دیمیتری موزورسکی از روسیه را نیز به عنوان دیگر کاندیداها قرار داد تا کاربران آن از سراسر دنیا در نهایت با رای خود بهترین والیبالیست سال 2014 جهان را برگزینند.

نکته جالب توجه این نظرسنجی استقبال کم نظیر کاربران جام جم ورزشی به موضوع انتخاب سعید معروف به عنوان بهترین والیبالیست سال 2014 جهان بود. این کاربران با گذشت چند ماه از مخابره این خبر همچنان استقبالی کم نظیری به این خبر نشان می دهند و تاکنون علاوه بر نزدیک به 25 هزار بازدید بیش از 200 نظر در مورد این خبر داده اند.

همه آنها امیدوارند سعید معروف به این عنوان مهم برسند.

متن این خبر و نظرکاربران جام جم ورزشی را می توانید اینجا ببینید.

سعید معروف همچنان با 25 درصد کل آرا در صدر این نظرسنجی قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها