بازنگری بسته خدمتی دندانپزشکی از دی

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه دی یا بهمن بسته خدمتی دندانپزشکی بازنگری خواهد شد، گفت: سازمان بیمه سلامت این آمادگی را دارد که با مراکز و مطب های دندانپزشکی که تعرفه های مصوب را که شامل پنج خدمت آموزشی و پیشگیرانه دندانپزشکی است بپذیرند، قرارداد منعقد کند و پوشش دهد.
کد خبر: ۷۲۹۵۸۳
بازنگری بسته خدمتی دندانپزشکی از دی

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری همایش همسان سازی روش های اجرایی کتاب ارزش های نسبی سال 93 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این خدمات در کتاب ارزش های نسبی خدمات بازنگری و آماده می شود، افزود: بر اساس این کتاب، از این پس خدمات ارائه شده شفاف، مطلوب و با کیفیت تر از گذشته ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا خدمات دندانپزشکی را وارد بسته خدماتی خود نمی کنند، تصریح کرد: بسته خدمتی دندانپزشکی از 20 مهر به مراکز دندانپزشکی ابلاغ شده که در صورت توافق، قرارداد فی ما بین بیمه ها و مراکز دندانپزشکی منعقد می شود.

محسنی بندپی به مزایای اجرای همسان سازی روش های اجرایی کتاب ارزش های نسبی اشاره کرد و گفت: هزینه اجرای این کتاب در شش ماه دوم سال 93 حدود 350 میلیارد تومان برآورد شده که دولت تامین اعتبار آن را تضمین کرده است.

محسنی بندپی ادامه داد: بسیاری از کدهای خدمتی که قبلا تعریف نشده بود در کتاب جدید دارای کد مشخص شده که به هزینه ها پرداختی از جیب مردم رسیدگی می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایرانیان با بیان اینکه هنوز کدهای جدید وارد امور پزشکی نشده، افزود: قرار بر این است که تا 15 آبان ماه، آموزش این کتاب برای کادر پزشکی به اتمام برسد.

محسنی بندپی همچنین گفت: اجرای کتاب جدید ارزش های نسبی غیر از همه منافعی که برای مردم دارد، پدیده زیرمیزی را نیز از بین خواهد برد. ( ایرنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها