سارقان خودروهای دربند دستگیر شدند

سرقت لوازم خودروهای پژو ۲۰۶ در پوشش راننده آژانس

سارقانی که در پوشش راننده آژانس به خودرو های پارک شده پژو 206 محدوده دربند دستبرد می زدند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۲۹۰۶۴
سرقت لوازم خودروهای پژو ۲۰۶ در پوشش راننده آژانس

ساعت ۳و ۴دقیقه بامداد شب گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۲۲ دربند در حین گشت زنی در موقعیت خیابان دربند به یک دستگاه خودرو پراید مشکی که آرم آژانس نیز داشت مشکوک شده و در حالیکه خودرو دارای یک نفر سرنشین بوده که پیاده در حال باز کردن خودروی ۲۰۶ بود با روئیت مامورین اقدام به فرار کرد.

پس از تعقیب و گریز راننده حدود ۴۵ ساله و سرنشین آن جوانی حدودا ۲۷ساله که از محدوده کلانتری خارج و به سرعت خیابان شریعتی را به سمت پائین طی کردند که با استعلام از اهالی محل در خصوص خودرو اظهار داشتند، در شب های گذشته این خودرو در خصوص سرقت کامپیو‌تر خودروهای پژو ۲۰۶ اقدام کرده است و با استعلام شماره پلاک خودرو محل سکونت مالک خودرو که در محدوده کیانشهر بود بدست آمد.

موضوع طی گزارشی به صورت مکتوب به مقام قضایی ارسال و در ادامه با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک عوامل این یگان به آدرس کیانشهر بلوار امام رضا اعزام پس از درب زدن و رعایت شئونات اسلامی وارد منزل متهم که «منصور» نام داشت شده و وی را دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال سرقتی شامل پمپ باد، باطری خودرو پراید، دو حلقه لاستیک با رینگ و یک حلقه بدون رینگ و چندین دستگاه رادیو و ضبط پخش خودرو کشف گردید.

همچنین راننده خودرو که «کمال» ۵۹ ساله نیز ساکن شهرک کیانشهر بود دستگیر و به همراه متهم ردیف اول و اموال مسروقه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی‌های پلیسی قرار گرفتند.

طی بازجویی‌های به عمل آمده متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت لوارم خودروهای پژو ۲۰۶ پارک شده در خیابان دربند در پوشش راننده آژانس اعتراف کردند.

سرگرد محمد فقیه، رییس کلانتری ۱۲۲دربند با اعلام این خبر، افزود: پرونده متهمان پس از تحقیقات مقدماتی برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها