سارقان خودروهای دربند دستگیر شدند

سرقت لوازم خودروهای پژو ۲۰۶ در پوشش راننده آژانس

رییس کلانتری 104 عباس آباد از دستگیری اعضای باندی که اقدام به سرقت لوازم خودروهای شهروندان می کردند، خبر داد و افزود: از مخفیگاه متهمان تعدادی لوازم خودروی سرقتی کشف شد.
کد خبر: ۶۶۱۰۳۳
باند سارقان لوازم خودرو منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین اسماعیل زاده رییس کلانتری 104 عباس آباد گفت: در راستای شکایت تعدادی از شهروندان در محدوده عباس آباد در خصوص افزایش جرایم سرقت های خودرو و به خصوص لوازم و محتویات خودرو در این محدوده ماموران کلانتری بلافاصله تحقیقات خود را در خصوص شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان آغاز نمودند.

وی افزود: ماموران تجسس این کلانتری با کنترل مناطق جرم خیز و مجرمان حرفه ای و سابقه دار و با استفاده از منابع اطلاعاتی نسبت به شناسایی سارقان فعال در سطح حوزه اقدام کرده و با انجام چندین عملیات اطلاعاتی و مراقبتی دریافتند سه سارق سابقه دار به نام های «ه»، «م» و «ع» در حال حاضر ضمن سرقت خودرو، لوازم آنها را باز کرده سپس رها می کنند.

رییس کلانتری 104 عباس آباد گفت: ماموران با بکارگیری از منابع اطلاعاتی محل سکونت و ساعات تردد آنان را شناسایی و در یک فرصت مناسب یکی از آنها را هنگام انتقال تعدادی ضبط خودروی مسروقه دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات و درخلال بازجویی های پلیسی و با توجه به اطلاعات و اخبار به دست آمده مشخص شد نامبردگان اموال مسروقه را در منزل «م» مخفی کردند تا در فرصت مناسب آنها را به فروش برسانند.

سرهنگ اسماعیل زاده گفت: به دنبال این موضوع ماموران عصر روز گذشته سه شنبه نوزدهم فروردین ماه سال جاری به محل اعزام و ضمن دستگیری متهمان در بازرسی از مخفیگاه آنان یک قبضه چاقو، تعدادی ضبط خودرو و پنل ضبط، قفل فرمان، یک کیف حاوی مدارک شامل کارت خودرو پراید و تعدادی کارت سوخت و کارت بنزین چندین حلقه لاستیک کشف کردند که متهمان برای تحقیقات بیشتر پس از تکمیل پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها