تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته به اردوی یک هفته‌ای خود در جزیره کیش پایان داد. شاگردان حمید درخشان در کیش 13 جلسه تمرینی را برگزار کردند، اما با توجه به این‌که آنها باید روز پنجشنبه در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف کارگر بوشهر بروند، تمرینات خود را بدون وقفه از امروز پیگیری می‌کنند. در حاشیه آخرین تمرین قرمزها در کیش حمید درخشان با ابراز رضایت از روند آماده سازی تیمش گفت: بچه‌ها در اردوی کیش همکاری و تمرینات خیلی خوبی داشتند، می‌شود گفت شرایط نسبتا خوبی هم از نظر بدنی پیدا کرده‌اند که باید آن را حفظ کنیم. ما حدود 20 درصد از نظر بدنی پیشرفت کرده‌ایم.
کد خبر: ۷۲۷۲۰۳

درخشان که با سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می‌کرد، درباره احتمال جذب نفرات جدید هم گفت: دو مهاجم خارجی را انتخاب کردیم. البته آنها در حال بازی در تیم‌های خود هستند و این‌طور نیست که بیرون مانده باشند. در این ارتباط با نمایندگان آنها در تماس هستیم و اقدامات برای توافق با آنها و باشگاه‌هایشان آغاز شده است. با توجه به این‌که نیلسون و اومانا را در اختیار داریم، تنها امکان جذب دو بازیکن خارجی دیگر وجود دارد و برای دیگر خطوط در میان گزینه‌های داخلی به دنبال بازیکن هستیم. ‌‌

گلایه وزیر

امیررضا خادم گفت: در ماجرای پیش آمده برای باشگاه پرسپولیس، وزیر بسیار گله‌مند بود و دستور برخورد با خاطیان را داد. نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما در مورد ملاقات مدیران پرسپولیس با یکی از عناصر ضدانقلاب در باشگاه رئال مادرید گفت: دکتر گودرزی دستور داده اگر این کار با نیت خاصی صورت گرفته، جلوی آن گرفته شود و با خاطیان برخورد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها