به گزارش واحد مرکزی خبر، علی شمخانی که در جمع مسئولان مراکز روابط عمومی وزارتخانهها و دستگاههای دولتی سخن میگفت، افزود: اصلیترین مأموریت مراکز روابط عمومی، تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقای امید و نشاط مستمر در جامعه است. وی با تبیین نقش و کارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم و آموزههای دینی به رویکردهای رسانهای و تبلیغاتی کشور در سالهای دفاع مقدس و جایگاه بیبدیل امام خمینی(ره) در این عرصه اشاره کرد و گفت: حفظ و تقویت توان روحی و معنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام و حامیان منطقهای و بینالمللی وی، معجزهای بود که از رهگذر بهرهگیری هوشمندانه و موثر تبلیغاتی و رسانهای حاصل شد.
شمخانی با تأکید بر ضرورت افزایش تناسب بین اقدامات گسترده و موثر دستگاههای دولتی با فعالیتهای تبلیغاتی و رسانهای که برای انعکاس فعالیتها انجام میشود، گفت: ارزشافزایی در حوزه اطلاعرسانی و ارتباط با افکار عمومی فقط با توجه خاص به اولویتها، نیازمندیها و انتظارات مردم فراهم خواهد شد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، سیاستهای اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات سی و پنج ساله نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با بحرانها و شرایط خاص اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیتهای ارتباطی شامل رسانههای عمومی، فضای مجازی، تریبونهای مذهبی، سیاسی و فرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق و توسعه اقتصادی کشور استفاده و زمینههای تحقق آن را فراهم کنیم.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد