وحید: نمی‌دانم چرا این جنایت را انجام دادم؟

قتل هولناک 3 کودک

متهم، پسربچه را در یک هتل پنهان کرده بود

نجات کودک 4 ساله از چنگ مرد مظنون به قتل

پلیس فلوریدا اعلام کرد کودک چهار ساله مبتلا به اوتیسم که برای مدتی گم شده بود، پس از کشف چهار جسد در اطراف خانه‌اش، زنده و سالم پیدا شد.
کد خبر: ۷۲۰۹۰۴

پلیس اعلام کرد این پسربچه که اسماعیل تریستان نام دارد، مدتی را با مردی بیست و هشت ساله به نام آدم ماتوس گذرانده است. ماتوس متهم به قتل چهار نفری است که اجسادشان پیدا شده و به همین دلیل در مورد سلامت روانی و جسمی این کودک نگرانی‌هایی وجود دارد البته رئیس پلیس به خبرنگاران گفته است: «شکر خدا حال تریستان خوب است.»

ماموران پلیس وقتی از ناپدید شدن پسر چهار ساله مطلع شدند تحقیقاتی را آغاز کردند و ابتدا اجساد دو مرد و دو زن را در اطراف خانه او پیدا کردند به همین دلیل احتمال دادند اسماعیل هم کشته شده باشد اما سرانجام آنها با همکاری مردم محلی توانستند تریستان و ماتوس را در هتل قصر فلوریدا در 40 مایلی خانه‌ این کودک اوتیسمی پیدا کنند.

رابطه بین تریستان و ماتوس هنوز مشخص نشده است. یک منبع آگاه در پلیس ادعا کرده ماتوس و تریستان پدر و پسر هستند و رفتار ماتوس با تریستان پدرانه است. پلیس پس از آن‌که فهمید کودک همراه قاتلی خطرناک در یک هتل هست نیروهای مسلح خود را بسیج کرد اما بعد تصمیم گرفت به جای استفاده از قدرت نظامی، از روش دیگری استفاده کند. پلیس با حیله وارد اتاق ماتوس در هتل شد و پسر بچه را در اختیار گرفت. ماتوس در برابر ماموران مقابله نکرد و تسلیم شد. بازرسانی که با پسربچه چهار ساله صحبت کرده‌اند، گفته‌اند این کودک آسیب ندیده و با پلیس همکاری کرده و به پرسش‌های آنها پاسخ داده است.ماتوس فعلا به اتهام تهدید مادر تریستان با چاقو بازداشت شده است. او مظنون به ارتکاب چهار فقره قتل نیز هست. هویت قربانیان فاش نشده و انجام آزمایش دی‌ان‌ای برای کشف هویت آنها ادامه دارد.

ماتوس کارگر یک رستوران دریایی در شهر هادسون بود. او ده روز پس از شروع به کار در رستوران ناگهان ناپدید شد. صاحب رستوران گفته است: «یک روز ماتوس آمد و گفت مجبور است از پسرش مراقبت کند و بعد از آن دیگر او را ندیدم.»ماتوس آخرین بار بیست و نهم آگوست به رستوران آمد تا چک تسویه حساب خود را بگیرد و پس از آن دیگر او را ندیدم.» ظاهرا متهم همان روز به خانه کودک بیمار رفته و مادر او را با چاقو تهدید کرده سپس پسربچه را ربوده و گریخته بود؛ البته احتمالا وی حین اجرای نقشه‌اش چهار نفر را نیز کشته که تحقیقات درباره ارتباط احتمالی ماتوس با اجساد کشف شده ادامه دارد.

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها