حادثه در جهان

مرگ 2 هلندی در تصادف زنجیره‌ای

بر اثر تصادف میان ده‌ها خودرو در یکی از بزرگراه‌های هلند، دو نفر کشته شدند.
کد خبر: ۷۱۸۳۸۴

در این سانحه رانندگی، ده‌ها خودرو که به صورت زنجیره‌ای در 150کیلومتری جنوب غرب آمستردام در حرکت بودند با هم برخورد کردند که این حادثه مرگبار رخ داد. امدادگران با اطلاع از موضوع به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده کردند دو نفر از سرنشینان یکی از خودروهای آسیب‌دیده بشدت مصدوم شده‌اند و به دیگر خودرو‌ها فقط خسارت وارد شده است. امدادگران دو مصدوم حادثه را به بیمارستان منتقل کردند اما آن دو به‌دلیل شدت خونریزی فوت کردند.

با هماهنگی قضایی اجساد این دو نفر به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پلیس که در محل حادثه حاضر شده بودند، نظر دادند علت سانحه مه شدید و نبود دید کافی برای رانندگان عبوری بوده است./ واحد مرکزی خبر

خودکشی با همکاری تمساح‌‌ها

یک زن شصت و پنج ساله تایلندی با پریدن در برکه تمساح‌ها در یک پارک خزندگان نزدیک بانکوک دست به خودکشی زد.

این زن که وانپن اینیا نام داشت، روز حادثه کفش‌هایش را درآورد و به میان برکه‌ای پرید که زیستگاه صدها تمساح بود و 3 متر عمق داشت.

مسئولان پارک ساموت پراکان با دیدن این صحنه برای نجات زن سالخورده وارد عمل شدند، اما تلاش آنها بی‌فایده بود و تمساح‌ها او را خوردند. ساعاتی بعد از این حادثه، نگهبانان پارک بقایای به‌جامانده از زن سالخورده را در انتهای برکه کشف کردند.

بقایای جسد این زن به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه با گزارش این موضوع به پلیس، آنها به محل حادثه اعزام شدند و به تحقیق در رابطه با مرگ او پرداختند، اما موفق به شناسایی هویت او و انگیزه‌اش از این کار نشدند.

در مرحله بعدی تحقیقات خانواده‌ای با حضور در مرکز پلیس اعلام کردند زن فوت‌شده مادرشان بوده که افسردگی داشته و از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، بنابراین موضوع گم شدن وی را به پلیس گزارش داده بودند و گمان می‌برند مادرشان دست به خودکشی زده تا از این زندگی خلاصی پیدا کند./ ایسنا

آتشفشان فیلیپین فعال شد

خطرناک‌ترین آتشفشان فیلیپین فعال شد و هزاران خانواده پیش از این‌که دچار حادثه شوند، خانه‌هایشان را ترک کردند.

دهانه آتشفشان مایون از زمان طلوع آفتاب دیروز فعال شد و گدازه‌های قرمزرنگ و سنگ‌های مذاب به پایین کوه سرازیر شده است.

حداقل 8000 نفر از از ساکنان این منطقه به سرپناه‌های موقت منتقل شده‌اند و مقامات فیلیپین پیش‌بینی کرده‌اند این عملیات برای تخلیه دیگر ساکنان آن سه روز به طول می‌انجامد.کوه آتشفشانی مایون بیش از 2460 متر ارتفاع دارد و در 330 کیلومتری جنوب غرب مانیل، پایتخت فیلیپین واقع است./ ایرنا

رانش زمین جان 7 ویتنامی را گرفت

رانش زمین ناشی از بارش‌های سهمگین باعث مرگ دست‌کم هفت نفر در شمال کشور ویتنام شد.

این حادثه دیروز در پی رانش زمین و مدفون شدن چند خانه در سیلاب رخ داد. امدادگران برای نجات افراد گرفتار شده در زیر گل و لای ساختمان به محل حادثه اعزام شدند و پنج مصدوم را از زیر ساختمان‌های مدفون شده همراه اجساد هفت نفر خارج کردند.

تلاش امدادگران برای نجات افراد احتمالی گرفتار در زیر ساختمان‌های مدفون شده ادامه دارد./ واحد مرکزی خبر

مرگ زن ژاپنی به دست پسرش

پسر ژاپنی که با حمله به مادرش او را با ضربه چاقو از پای درآورده بود، از سوی پلیس این کشور دستگیر شد.

این جوان نوزده ساله وقتی که مادرش در خواب بود، با چاقو به او حمله‌ور شد و او را بشدت زخمی کرد. همان موقع متهم قصد فرار داشت که پدرش نیز به خانه بازگشت. او با دیدن این صحنه خواست با پلیس تماس بگیرد تا آنها پسرش را دستگیر کنند که خودش نیز مورد حمله او قرار گرفت و بشدت زخمی شد.

متهم با زخمی کردن والدینش از خانه فرار کرد. یکی از همسایه‌ها که با شنیدن صدای کمک‌خواهی به خیابان آمده بود، پسر همسایه‌شان را در حالی که لباس‌هایش خون‌آلود بود و چاقویی در دست داشت، دید. این زن به پلیس زنگ زد و سپس وارد خانه همسایه شد و آنها با دیدن او با اورژانس تماس گرفتند.دقایقی بعد با حضور امدادگران در محل حادثه، زوج زخمی به بیمارستان منتقل شدند، اما با وجود تلاش پزشکان، مادر خانواده جان باخت و ساعتی پس از حادثه، پلیس متهم را دستگیر کرد.

متهم به قتل با انتقال به مرکز پلیس به جرم خود اعتراف کرد، اما از انگیزه خود چیزی نگفت.

تحقیقات پلیس برای برملا شدن انگیزه متهم از جنایت ادامه دارد./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها