جام جم ورزشی: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از پیگیری حقوقی ادعای مطرح شده در برنامه 90 خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۶۹۵
ادعای دخالت وزیر در برکناری دایی پیگیری حقوقی می‌شود

مازیار ناظمی، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پایگاه خبری این وزارتخانه گفت: با همه احترامی که برای آقای فردوسی پور قائلم، آنچه در برنامه نود دیشب رخ داد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیات مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

ناظمی افزود: مردم اول باید بدانند استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شد چرا تصمیم بر تغییر هیات مدیره و مدیران عامل بود؟ چرا وزارت خانه تصمیم به شفاف سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تهیه کننده نود پیشنهاد ما را برای حضور خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر به صورت حضوری در برنامه نود نپذیرفت گفت: نظر آقای فردوسی پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیر عامل سابق پرسپولیس اصل تساوی گویش هم رعایت شود و آقای خادم هم به استودیو نود می رفت.

ناظمی افزود: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت ،مدیریت را آن را تا زمان واگذاری بر عهده گیرد و امیدوارم آقای فردوسی پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این دوباشگاه در آعاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها