جام جم ورزشی، رئیس هیات مدیره پرسپولیس به افشاگری های علیرضا رحیمی پاسخ داد.
کد خبر: ۷۱۷۶۳۱
واکنش سیاسی به افشاگری رحیمی

به گزارش جام جم ورزشی، حمیدرضا سیاسی در برنامه 90 اظهار کرد: هیچ چیزی به غیر از نتایج ضعیف در برکناری دایی نقشی نداشته وزیر هم تحت هیچ شرایطی کسی را برای برکناری دایی تحت فشار نگذاشته. حال اگر گودرزی با رحیمی جلسه ای داشته من خبری ندارم.

وی افزود: همین هیات مدیره همراه ترین هیات مدیره با مدیرعامل بوده است. ما مشکلی با او نداشتیم اما تنها مشکلمون با نحوه خرج کردن او بود. رحیمی خوب می داند در بحث جذب اومانیا من وظیفه داشتم دیگر اعضای هیات مدیره را در جریان بگذارم. اما من شخصا خودم کمک مالی کردیم. ما می توانستیم مسائل مالی را بهتر مدیریت کنیم و این مشکلات مالی به وجود نمی امد.

سیاسی گفت: ما هیچ مخالفتی در جذب بازیکنان نداشتیم و دخالتی نکردیم. در رابطه با دایی هم بگویم که از همان روز اول اتفاق نظر بر ماندن دایی داشتیم اما رحیمی زیادی حساس بود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس اظهار کرد: از هفته چهارم لیگ بود که نتایج قدری ضعیف بود. ما مشکلی با دایی نداشتیم. رحیمی را من در این چند ماهه خوب شناختم. او گاهی اوقات زیادی از کوره در می رود. ما می توانستیم خیلی مسائل را در داخل خودمان حل کنیم. ما مشکل حادی نداشتیم و همدل بودیم. حال اینکه او می گوید با ما در تقابل بوده جالب است.

سیاسی در پاسخ به این سوال علیرضا رحیمی چطور جلسه روز سه شنبه برای برکناری دایی تشکیل شد، گفت: وقتی اعضا به من زنگ می زنند که جلسه باید برگزار شود چه می کردم. خدا شاهد است که وزارت ورزش حتی خبری از این قضیه نداشته است.من گفتم که از دایی حمایت می کنم اما هیات مدیره نظرش این بود که فصل تغییر دایی رسیده است.

وی افزود: ما فکر کردیم چند بازی راحتی که تیم داشت می تواند به سرمربی جدید کمک کند برای تغییر وضعیت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها