جام جم ورزشی: تیم ملی ایران علاوه بر سوپر استار خود سعید معروف، بازیکنان موثری مثل محمد موسوی و فرهاد قائمی دارند که در صدر جدول بهترین‌های مسابقات قهرمانی جهان جای گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۱۶۴۸۶
روایت جالب یک سایت خارجی از نقش معروف در والیبال ایران

یک سایت خبری لهستانی نوشت: تیم ملی والیبال ایران یکی از تیم‌های خوب جهان است. حضور در جمع 4 تیم نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 و نتایجی که این تیم در مسابقات قهرمانی جهان گرفته، اسلوبودان کواچ و شاگرانش را به یکی از تیم‌های مدعی تبدیل کرده است.

تیم ملی ایران در مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست تیم‌های ایتالیا، آمریکا، بلژیک و پورتوریکو شد و تنها یک شکست مقابل فرانسه داشت. شاگردان کواچ در مرحله دوم نیز 2 پیروزی در برابر استرالیا و آرژانتین دارند تا با 11 امتیاز در جایگاه سوم جدول گروه خود قرار بگیرند.

مارچین موژونک، بازیکن تیم ملی لهستان می‌گوید: من نمی‌دانم که بازیکنان ایران از نظر ذهنی و جسمی به اندازه لیگ جهانی آماده هستند یا خیر ولی در هر حال برای ما که به دنبال مدال مسابقات جهانی هستیم، حریف خطرناکی است.

کسب 3 امتیاز بازی مقابل ایران برای شاگردان استفان آنتیگا که رقابت نزدیکی با فرانسه دارند، بسیار مهم است.

والدمیر وسپانیالدی، یکی از مربیان لهستانی می‌گوید: تیم ملی ایران در حال حاضر بهترین پاسور مسابقات را در اختیار دارد. سعید معروف و یارانش در این تورنمنت نمایش خوبی از مهارت‌های خود داشته‌اند.

بااین حال هیچ‌کدام از بازیکنان ایران در لیگ‌های خارجی بازی نمی‌کنند که دلیل آن چیزی جز مسائل مالی نیست. بازیکنان ایران در هیچ کجای دنیا به اندازه کشور خودشان درآمد ندارند. تیم ملی ایران علاوه بر سوپر استار خود سعید معروف، بازیکنان موثری مثل محمد موسوی و فرهاد قائمی دارند که در صدر جدول بهترین‌های مسابقات قهرمانی جهان جای گرفته‌اند.

تیم ملی ایران تا کنون 5 بار در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کرده که در 4 حضور قبلی فقط یک پیروزی مقابل مصر ( 2010 ایتالیا) کسب کرده است. تیم ملی از ساعت 22:50 امروز (شنبه) به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها