بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در شرایطی آبان امسال برگزار می‌شود که به گفته مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت ارشاد، تاکنون حدود 360 رسانه برای حضور در این رویداد فرهنگی ثبت‌نام کرده‌اند و ثبت‌نام فقط تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۱۵۷۶۵
ثبت‌نام 360 رسانه برای حضور در نمایشگاه مطبوعات

به گزارش ایرنا، مهران عباسی‌انارکی گفت: تمامی رسانه‌های مکتوب و مجازی دارای مجوز و متقاضیان حضور در نمایشگاه مطبوعات فقط تا شنبه فرصت دارند در سامانه perssexpo.ir ثبت‌نام کنند؛ پس از بررسی‌های اولیه، ثبت‌نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه خواهد بود.

به گفته او، ثبت‌نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه‌ریزی و پیش‌بینی میزان تخصیص فضا، گروه‌بندی موضوعی رسانه‌ها، تامین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تامین شبکه و خطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و دیگر تمهیدات جانبی انجام می‌شود.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی از هجدهم تا بیست و چهارم آبان برگزار می‌شود. براساس آخرین آمار ارائه شده معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد با گذشت ده روز از ثبت‌نام رسانه‌ها در سامانه الکترونیک perssexpo.ir، بیش از 360 نشریه، خبرگزاری، پایگاه اطلاع‌رسانی و موسسه مطبوعاتی برای حضور در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها ثبت‌نام کردند.

42 روزنامه، 28 دو هفته‌نامه، 32 هفته‌نامه، 75 ماهنامه، 13 دو ماهنامه، 31 فصلنامه، 23 خبرگزاری، 66 پایگاه خبری، 24 موسسه مطبوعاتی و 28 متقاضی در بخش «صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط با مطبوعات» ثبت‌نام اولیه را انجام دادند.

نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی گشایش یافت

نخستین جشنواره و نمایشگاه محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی اسلامی در مصلای تهران با حضور مدیر کارگروه مد و لباس ایرانی روز گذشته گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیر کارگروه مد و لباس ایرانی اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: معرفی محصولات ایرانی و توانمندی‌های هنرمندان ایرانی توسط بخش خصوصی با ارائه محصولات جدید و مدل‌هایی مطابق با اهداف انقلاب اسلامی ایران، از جمله اهداف این نمایشگاه است.

حمید قبادی افزود: سعی شده در این نمایشگاه مردم براحتی بتوانند به محصولات ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب دسترسی پیدا کنند.

وی به عرضه بیش از 2000 محصول در این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: نمایشگاه با مساحت بالغ بر 35 هزار مترمربع با 250 غرفه در پنج گرایش خدمات ارائه شده است که امیدواریم شاهد استمرار و افزایش این فعالیت‌ها در سال‌های آینده باشیم.

قبادی گفت: طراحان لباس و کیف و کفش در چارچوب الگوهای اسلامی در این نمایشگاه و تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با نمادها و نمونه‌های اسلامی با صدها نمونه خارجی برابری می‌کند که نشان‌دهنده ظرفیت بالای ایرانیان است.

اولین جشنواره و نمایشگاه محصولات کاربردی مد و لباس ایرانی اسلامی و کیف وکفش و نوشت‌افزار تا بیست و هشتم شهریور در شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها