فدراسیون فوتبال کشورمان متن تنظیم شده نهایی قرارداد کارلوس کی‌روش را برای ادامه همکاری دو طرف به این مربی پرتغالی ارسال کرد تا وی پس از بررسی، پاسخش را به مسئولان فدراسیون بدهد.
کد خبر: ۷۱۵۴۲۲

در این قرارداد که به صورت ایمیل برای کی‌روش ارسال شده است، در مباحث مالی تغییری به وجود نیامده امادر متن آن تغییراتی به وجود آمده است. یکی از این تغییرات بندی بود که کارلوس کی‌روش در خصوص دریافت دستمزدش در قرارداد گنجانده بود و می‌خواست در صورتی که پرداخت دستمزدش به تعویق افتاد، بهره آن را هم دریافت کند که فدراسیون فوتبال با این بند موافقت نکرده است.

دومین بندی هم که مورد موافقت فدراسیون فوتبال قرار نگرفته و از قرارداد تنظیم شده ارسالی به کی‌روش حذف شده، این است که وی خواسته بود در صورت به مشکل خوردن طرفین، مراجع بین‌المللی به اختلافات رسیدگی کنند، اما فدراسیون فوتبال این بند را هم از قرارداد کی‌روش حذف کرده است. فدراسیون فوتبال فقط مراجع داخلی را در صورت به مشکل خوردن، حَکم دانسته است. در صورتی که در چند روز آینده این قرارداد مورد موافقت کی‌روش قرار نگیرد و این مربی پاسخی به مسئولان فدراسیون فوتبال ندهد، علی کفاشیان مذاکره با گزینه‌های جدید را آغاز خواهد کرد. / ایسنا

فرکی سرمربی سپاهان شد

بعد از استعفای زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان مدیران این باشگاه اصفهانی حسین فرکی را به عنوان جانشین وی معرفی کردند. فرکی سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان که این تیم را قهرمان لیگ برتر سیزدهم کرده بود و یکی از گزینه‌های جدی سرمربیگری در تیم ملی فوتبال کشورمان هم به شمار می‌رفت دیروز پس از توافق با مدیران باشگاه سپاهان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد. البته گفته می‌شود مذاکره با فرکی بعد از تساوی تیم‌های سپاهان و ملوان انجام شده است.‌‌/ ‌‌فارس

سکوت خبرنگاران در نشست خبری بسکتبال

کمیته ملی المپیک مدتی است میزبان روسای فدراسیون‌های ورزشی شرکت‌کننده در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون است تا در نشست‌های خبری، آخرین اقدامات آنان را اطلاع‌رسانی کند. این نشست‌های خبری با حضور خبرنگاران اعزامی به بازی‌های آسیایی و خبرنگاران تخصصی حوزه‌های اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

دیروز رئیس فدراسیون بسکتبال، مهمان این کنفرانس‌های خبری کمیته ملی المپیک بود، اما در اقدامی سوال‌برانگیز به خبرنگار جام‌جم در بین راه رسیدن به کنفرانس خبری اطلاع داده می‌شود در این کنفرانس شرکت نکند. یکی دیگر از خبرنگاران حاضر را نیز از سالن کنفرانس اخراج کردند. دیگر خبرنگاران حاضر در این نشست که به احترام کمیته ملی المپیک در آنجا حاضر شدند، در اعتراض به این رفتار از رئیس فدراسیون بسکتبال سوالی نپرسیدند و محمود مشحون فقط به ارائه گزارش مختصری از روند آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در این رقابت‌ها اکتفا کرد و بقیه وقت جلسه به گلایه طرفین از یکدیگر سپری شد./ جام‌جم

حمایت بایرن مونیخ از ریبری

میشل پلاتینی، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا ادعا کرد فرانک ریبری که ماه گذشته با تیم ملی فرانسه خداحافظی کرد اگر باز هم از سوی دیدیه دشان به تیم ملی فرانسه دعوت شود و حاضر به همراهی خروس‌ها نشود، ممکن است سه جلسه از همراهی بایرن مونیخ محروم شود. این مساله با واکنش مدیران باشگاه بایرن مونیخ روبه رو شد.

کارل هاینس رومنیگه، رئیس این باشگاه در واکنش به این ادعای پلاتینی به نشریه بیلد گفت: این موضوع حل شده است. همانطور که فیلیپ لام با یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان موضوع خداحافظی‌اش با تیم ملی را مطرح کرد، فرانک هم این موضوع را با دشان درمیان گذاشته بود و به این ترتیب او بعد از این هم دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد. همه چیز براساس مقررات و در راستای اساسنامه فیفاست.

معالجه پاسور برزیل با طب سوزنی

پس از آن که برونو رزنده، پاسور اول تیم ملی برزیل در مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان از ناحیه دست دچار مصدومیت شد، یاران او باید به مصاف تیم ملی کره جنوبی می‌رفتند. پزشک تیم ملی کره با مشاهده دست مصدوم برونو به او پیشنهاد کرد برای بهبود سریع‌تر دستش از طب سوزنی کره‌ای استفاده کند.

این پیشنهاد مورد موافقت پاسور تیم ملی برزیل قرار گرفت و این روش درمان روی او جواب داد.زمانی که پارک کی وون، هدایت تیم ملی ایران را به عهده داشت نیز پزشک تیم ملی کره برای درمان مصدومیت‌های کهنه بازیکنانی چون محمد ترکاشوند به ایران آمد و بازیکنان را با طب سوزنی آماده مسابقات کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها