اسامی ده بازیکنی که از سوی سازمان نظام وظیفه کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است، فاش شد. پیش از این نام دو بازیکن به صورت رسمی اعلام شده بود و حالا با اعلام اسامی جدید، تعداد بازیکنانی که از کارت‌های معافیت جعلی استفاده کرده‌اند، به 13 نفر رسیده است.
کد خبر: ۷۱۵۴۲۰

به گزارش فارس، سینا عشوری، علیرضا ابراهیمی، علی پورخسروانی، مهدی محمدزاده، مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی‌پوران، رضا طاهری و فرهاد سالاری‌پور، ده بازیکنی هستند که کارت پایان خدمت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه باطل شده است. پیش از این هم اعلام شده بود کارت پایان خدمت سعید حلافی و بختیار رحمانی و نجفی باطل شده و این بازیکنان باید به خدمت سربازی بروند.

البته تعداد بازیکنان خاطی بیشتر است . عضو هیات رئیسه سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال از ارجاع پرونده فوتبالیست‌های سرباز به کمیته انضباطی خبر داد و گفت: در بین فهرستی که اعلام شد، تنها سینا عشوری، بازیکن لیگ برتری است و بقیه در لیگ برتر حضور ندارند، اما فهرست دیگری در راه است که احتمالا پر از نام بازیکنان لیگ برتری است.

غلامرضا بهروان که با ایسنا صحبت می‌کرد، درباره این‌که آیا به این بازیکنان مجوزی برای حضور در تیم‌های نظامی برای گذراندن دوره خدمت‌شان داده می‌شود یا خیر، گفت: اصلا این طور نیست. اکنون موعد نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنان نمی‌توانند به تیم‌های نظامی و غیرنظامی بروند. ضمن این‌که مدیران سازمان نظام وظیفه مصر هستند این بازیکنان به خدمت اعزام شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها